Гаряча лінія:    0 800 300 545
  • A- A A+
  • Чого чекає клієнт Укрпошти?

    В нинішній час розвитку та вдосконалення вирішальна роль належить думці клієнта. Для виявлення можливих напрямків покращення надання послуг Укрпошти було проведено опитування клієнтів, що обслуговуються у відділеннях поштового зв’язку.

     

    Досить багато клієнтів були повністю задоволені роботою та послугами, а деякі внесли досить цікаві пропозиції. Отже, чого бажає клієнт:

     

    Володимир, 25 років:
    По роботі доводиться досить часто відправляти листи та посилки, при чому за власний рахунок. Був би вдячний, якщо б з’явилась бонусна програма чи накопичувальна картка, яка б дозволила здешевити послуги або ж отримувати деякі з них в подарунок. От як, наприклад, п’ять листів відправляєш, а шостий – безкоштовно.

     

    Євген, 43 роки:
    Не має можливості розраховуватись карткою. Був випадок, коли ввечері банально закінчились кошти, не вистачило всього десять гривень для оплати комунальних послуг, а це був кінець робочого дня і у відділенні зв’язку. Довелось швидко бігти та знімати з картки, а оператору довелось чекати понад свій робочий час. Незручно вийшло перед дівчиною…

     

    Тамара Олексіївна, 72 роки:
    Було б непогано поставити у всіх відділеннях факс. Ось мені треба було відправити документи дітям в Київ, а я живу одна, комп’ютера у мене немає та й користуватись ним не вмію. Сказали, що є такий пристрій як факс, а де його знайти? Прийшла на пошту, але там його не виявилось. Такі пристрої зв’язку дуже необхідні пенсіонерам, які і так відірвані від новітніх технологій.

     

    Ольга Петрівна, 68 років:
    У великих відділеннях, де багато людей та шумно, дуже часто просто не чую працівників за операційними вікнами. Думаю, що варто було б поставити мікрофони, щоб ми добре один одного чули.

     

    Віра, 35 років:
    Хотілось би простих систем для оплати комунальних послуг онлайн через сайт Укрпошти. Щоб можна було розраховуватись картками різних банків. Так і черг буде менше, і нам буде зручніше, не виходячи з дому можна буде здійснити всі необхідні платежі.

     

    Іван, 21 рік:
    Добре було б мати на пошті автоматизовану систему по оплаті послуг, такий собі поштовий-бокс, щоб можна було купити марки, конверти і тому подібне. Даний пристрій дозволить зекономити час стояння у черзі та спростить доступ до послуг.

     

    Серед побажань були і доволі комічні – готувати чай та каву у відділеннях. Не можна сказати на скільки це необхідно, але людина прагне до комфорту.
    Думаю, що варто дослухатись до деяких порад наших клієнтів, адже задоволення потреб споживачів – мета нашої діяльності. Аналізуючи дані пропозиції, можемо зробити висновок, що у нас попереду безліч справ, для того, щоб наш клієнт був повністю задоволений. Саме конструктивний діалог, заснований на довірі, допомагає зайняти лідируючи позиції на ринку.


    Підписатись на новини