ГАРЯЧА ЛІНІЯ:  0 800 300 545

УКРПОШТА - ТАМ, ДЕ ПОТРIБНО ВАМ!
UA | RU | EN

Питання-відповіді

  • A- A A+
  • Кому надається послуга?

    • Юридичним особам, що здійснюють торгівлю через інтернет, на підставі укладених договорів.

    Як розпочати співпрацю з Укрпоштою?

    • Подати заявку на укладання договору зручним способом:
      – заповнивши електронний бланк на сайті;
      – зателефонувавши в контакт-центр 0 800 500 440

    Чи можливо обрати кілька відділень поштового зв’язку для здачі відправлень?

    • Ні, неможливо. Під час укладання договору Ви зазначаєте відділення, в якому Вам зручно обслуговуватися.

    Які відділення поштового зв’язку надають послугу “Є доставка!”?

    Де можна взяти поштовий індекс для формування супровідного бланку на відправлення?

    Як знайти найближче відділення?

    Як підготувати відправлення до відправки?

    • Відправленння формує відправник:
      1. Упаковує (для виключення можливості пошкодження під час пересилання)
      2. Формує список згрупованих відправлень ф. 103 та супровідні бланки на кожне відправлення, в т.ч. бланк поштового переказу (післяплати) в особистоиу кабінеті;
      3. Прикріплює бланки до відправлення.

    Хто несе відповідальність за вкладення та оформлення відправлення?

    • Відправник несе відповідальність:
      – за вкладення;
      – за правильне зазначення ваги відправлення в супровідних бланках. Працівник поштового зв’язку має право повернути партію відправлень, при виявленні невідповідності ваги, при вібірковому зважуванні відправлень.

    Які відправлення заборонені до пересилання?

    • Не приймаються до пересилання товари, які становлять загрозу життю, здоров‘ю людей, призводять до знищення чи пошкодження майна, а саме:
      – вогнепальна зброя усіх видів і боєприпаси до неї, холодна зброя;
      – вибухові та легкозаймисті речовини;
      – наркотичні засоби, психотропні речовини, їх аналоги та прекурсори;
      – токсичні та радіоактивні речовини, ртуть, кислоти, отруйні та їдкі речовини, мінеральні добрива;
      – тварини та отруйні рослини.

    Чому терміни доставки відправлень “Є доставка!” відрізняються від термінів доставки посилок?

    • Відправлення “Є доставка!” пересилаються пріоритетним потоком та обробляються також з пріоритетом порівняно із звичайними посилками, що дозволяє забезпечити більш короткі терміни пересилання (доставки).

    Чи страхується товар (відправлення) під час пересилання?

    • Так, страхуються. Всі відправлення “Є доставка!” пересилаються з оголошеною цінністю, що забезпечує механізм фіксації вартості товару, у випадку пошкодження.

    Що входить у вартість відправлення?

    • Вартість відправлення включає в себе всі складові, пов’язані з пересиланням, зокрема вартість оформлення, вартість відпарвлення, оголошена цінність (до 400 грн), СМС інформування.

    Що потрібно зробити, щоб здійснити відправку товарів у відділенні поштового зв’язку?

    • Взяти з собою у відділення, що Вас обслуговує, копії розрахункових документів або номери авансових книжок, що підтверджують сплату авансового платежу (під час першої відправки).
      В подальшому, лише документ, що підтверджує оплату послуг.

    Як швидко можна отримати гроші від покупця, який надіслав кошти поштовим переказом (з післяплатою)?

    • З моменту одержання коштів від одержувача:
      – між містами – від 3-х годин
      – між іншими населеними пунктами до 2-х днів.

    Чи можна отримати гроші від покупця на банківський рахунок інтернет-магазину?

    • Так, можна.
      Укрпошта здійснює переказ коштів за схемою післяплати від отримувачів відпралення до Вас на розрахунковий рахунок.

    Як довго відправлення зберігається у відділенні без оплати?

    • Протягом п’яти робочих днів, після чого повертаються на адресу відправника.

    Як дізнатися, що надійшло відправлення?

    • Ви отримаєте смс-повідомлення.

    Як отримати відправлення?

    • 1. Звернутися до відділення поштового зв’язку;
      2. Пред’явити документ, що посвідчує особу;
      3. Розписатися за отримане відправлення в бланку супровідної адреси із зазначенням прізвища та дати отримання;
      4. Внести суму післяплати та плату за пересилання поштового переказу за відправлення «Є доставка!» з післяплатою.

    Чи можна розкрити відправлення, роздивитися (поміряти) товар та одразу повернути його продавцеві?

    • Ні, не можна. Видача відправлення відбувається при повній сплаті (внесення суми післяплати та її оплати).

    Що таке відправлення з оголошеною цінністю?

    • Відправлення, що приймаються для пересилання з оцінкою вартості вкладення (товару), визначеною відправником.

    Що таке відправлення з післяплатою?

    • Відправлення під час подання якого відправник доручає оператору поштового зв’язку стягнути визначену ним суму вартості відправлення з одержувача і переслати її за зворотньою адресою поштовим переказом.
      Такий спосіб відправлення активно використовується в дистанційній торгівлі та дає можливість покупцеві сплатити за товар виключно після його отримання.

    Як дізнатися орієнтовний час доставки відправлення?

    Як можна перевірити, де знаходиться відправлення?

    Чи повинен одержувач відправлення сплачувати якісь кошти за його отримання?

    • Так, якщо товар не був придбаний за передплатою. Отримувач сплачує суму післяплати + вартість пересилання коштів відправнику.

    Скільки зберігається відправлення у відділенні поштового зв’язку?

    • П’ять робочих днів.

    Чи можна подовжити термін зберігання відправлення?

    • Так, можна. Для цього, одержувачу необхідно звернутися із заявою про подовження терміну зберігання відправлення «Є доставка!» до відділення поштового зв’язку.
      У цьому випадку, при видачі відправлення «Є доставка!», за кожну добу зберігання із одержувача буде стягнена плата відповідно до діючих тарифів: 3,72 грн з ПДВ за кожну добу, але не більше 18,60 грн з ПДВ

    Чи може хтось інший одержати відправлення за одержувача?

    • Так, це можливо. Для цього необхідно написати доручення, за яким інша особа зможе одержати відправлення.
      Доручення пишеться в довільній формі.

    Як можна отримати відправлення не у відділенні поштового зв’язку?

    • Скористатися сервісом “Кур’єрська доставка”, зателефонувавши до відділення поштового зв`язку, до якого надійшло відправлення. Кур’єр доставить Ваше відправлення за обраною Вами адресою.