Гаряча лінія:    0 800 300 545
  • A- A A+
  • День передплатника

    Незважаючи на розвиток інформаційних технологій і епоху швидкісного інтернету значна частина населення все одно черпає інформацію, а головне – довіряє, саме друкованим засобам інформації, залишається вірною друкованому слову.

     

    Чудового весняного дня, коли погода так і манить піти на прогулянку по сонячному місту, у відділенні поштового зв’язку №50, що у м. Вінниця відбувся День передплатника. Тут розгулював вже добре відомий Кіт Матроскін, всюди лунала музика. На святі зібралося безліч людей: тут і поштовики, і поціновувачі видань, і самі газетярі. На святі були присутні представників таких ЗМІ міста, як: «RIA», «Вінницька газета», «Місто», «Подільська зоря», «33 Канал» «Акцент», «Газета по-українськи», журнал «Країна» та інші. Знайомили потенційних клієнтів зі своїми виданнями, безкоштовно роздавали газети та журнали. Щоб заохотити до передплати населення, кожною редакцією були підготовані подарунки.

     

    Зорієнтуватись у величезній кількості видань, визначити саме те, що необхідно споживачу і відповідає його вподобанням, допомагали і працівники поштового відділення. Саме завдяки плідній співпраці поштовиків та ЗМІ друковане слово доходить до кожної людини, допомагає бути в курсі останніх подій, поглибити знання та розширити світогляд, самовдосконалитись.

    Цей день Вінницька дирекція УДППЗ «Укрпошта» використала і як можливість додатково популяризувати свої послуги. Безліч рекламних листівок, які люб’язно роздавав Кіт Матроскін, потрапили до рук потенційних споживачів.

     

    Під час проведення заходу приділили увагу і нашим захисникам, що знаходяться у зоні АТО. Саме для них було передплачено рід місцевих видань, що в незабаром потраплять до хлопців. День передплатника посприяв і підтримці акції «Подаруй радість читання дітям», в результаті чого для діток із Вінницького обласного дитячого будинку «Гніздечко» та загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів для дітей з захворюваннями серцево-судинної системи потраплять такі видання, як Барвінок, Малятко та «Академія юного моделіста-конструктора» та ін.

     

    Можна сказати, що такі дні допомагають провести відкритий діалог з клієнтом, визначити всі його побажання, що допомагає зробити видання ще цікавішими та поглибити співпрацю.

     

    Керівники відділення поштового зв’язку № 50 та відділу передплати подякували тим, хто прийшов на День передплатника, запросили городян й надалі брати участь у подібних акціях. Вони запевнили, що всіляко сприятимуть тому, щоб друковані видання у наступному році отримували у передплатники якомога більше мешканців міста та району.


    Підписатись на новини