Діалог із споживачами

фото Гуляна В. Г.

В рамках співпраці між Дніпропетровською дирекцією УДППЗ «Укрпошта» та обласною газетою «Зоря» 14.07.2016 р. відбулася пряма телефонна лінія директора Дніпропетровської дирекції Гуляна Ваграма Генриховича. Розглядались питання, стосовно нововведень та перспективних напрямків діяльності. Також, споживачі мали змогу по телефону задати питання, які їх хвилюють, щодо роботи поштового зв’язку області.

 

Під час лінії надійшли дзвінки від мешканців житлового масиву Придніпровськ м. Дніпро та с. Велика Костромка Апостолівського району, щодо затримки отримання кореспонденції з причини некомплекту штату листонош.

 

Телефонували і переселенці, які мешкають в модульних будинках у Кривому Розі та Кам’янському (в минулому Дніпродзержинськ). Питання стосувались доставки періодичних видань які вони передплачують та можливість переведення на отримання пенсій з Ощадбанку до відділень поштового зв’язку.

 

Хвилювало споживачів і питання пересилання поштових відправлень до півострова Крим, Донецької та Луганської областей.

 

На ці всі запитання Ваграм Генрихович досить детально надав відповіді та взяв на контроль вирішення кожного питання, що цікавили жителів нашої області.

 

Не залишилося поза увагою мешканців області і питання незадовільного технічного стану абонентських поштових скриньок в під’їздах багатоповерхових будинків або їх відсутність. Ваграм Генрихович пояснив, що придбання, установка і утримання в належному стані абонентських поштових шаф в компетенції власників будинків. Самі поштовики не стоять осторонь і вже неодноразово зверталися до місцевих органів влади з проханням вирішити дане питання. Так, в липні надіслали звернення до мера міста Кривий Ріг з проханням посприяти заміні абонскриньок, бо це питання є актуальним і для них.

 

Надходили дзвінки і пізнавального змісту. Накшталт, надання кур’єрських послуг «Укрпоштою», особливо цікавило на скільки це швидко, зручно та доступно для споживача.

 

Також, телефонували вдячні клієнти за проведений ремонт відділень поштового зв’язку № 75 та №130 м. Дніпро, де створені чудові умови для споживачів та зручні робочі місця для операторів. Люди із задоволенням висловлювали вдячність колективу працівників відділення №125 м. Дніпро за якісне обслуговування, оперативність, компетентність та готовність завжди прийти на допомогу.

 

На завершення, директор Дніпропетровської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Гулян Ваграм Генрихович наголосив, що і в подальшому планується проводити аналогічні прямі телефонні лінії, які дають змогу оперативно виявляти слабкі ділянки в роботі поштовиків та оперативно вирішувати питання налагодження якісного обслуговування споживачів.

 

Підписатись на новини