Кадрові зміни в центральному апараті управління Укрпошти

З 1 серпня у кількох департаментах Укрпошти відбудуться кадрові ротації. На посаду директора Департаменту розвитку бізнесу з ключовими клієнтами призначений Дмитро Бова.
Bova
 
Протягом року роботи на посаді директора Департаменту торгівлі Дмитро Бова досяг значних успіхів, значно упорядкувавши та розвинувши напрям: «Про досягнення роботи в рітейлі найкраще говорять цифри. Наприклад, за час моєї роботи приріст рік до року склав 47% у маржі та 10% в обороті, що є свідченням більш раціонального використання коштів – торгівля Укрпошти стала ефективнішою. У 2016 рік в напрямі торгівлі ми працювали зі збитком 2,5 млн грн. щомісяця, цього року бізнес приносить 1,6 млн грн. щомісяця. Ми почали працювати з лідерами ринку, завдяки чому клієнти отримали перші ціни від Укрпошти».
 
Плани на новій посаді прості, але об’ємні: створити необхідну інфраструктуру та повноцінні ринкові умови, завдяки яким корпоративні клієнти, обираючи послуги Укрпошти на ринку поштово-логістичних послуг, будуть отримувати якісний сервіс.
«Я вважаю, що на прикладі Департаменту роздрібної торгівлі довів можливості кар’єрного ліфту. Виконуючи свою роботу належним чином та досягаючи поставлених цілей завжди можна отримати шанс зростати і реалізуватися в інших, суміжних позиціях», – наголошує Дмитро.
 
Bova
Замість Дмитра Бови посаду директора Департаменту торгівлі обійматиме Микола Троценко, який до цього працював заступником директора у цьому ж департаменті.
 
Микола Троценко народився у місті Хмельницький. Професійну діяльність розпочав у компанії, яка займалась дистрибуцією побутової електроніки в оптовому сегменті. Пізніше переїхав у Київ, де працював у національних мережах роздрібної торгівлі Ельдорадо, Фокстроті. Пройшов шлях від менеджера з продажів до керівних посад у національних мережах. Має більш ніж 15-річний досвід роботи в комерційних структурах (9 з яких на керівних посадах) та глибоке розуміння ключових бізнес-процесів у рітейлі.
 
У планах – поліпшення товарної презентації у сільських та міських відділеннях, поява нових цікавих пропозицій для споживачів завдяки каталожній продукції, а також формування привабливого іміджу мережі як продавця якісного товару за доступними цінами.