Крок на зустріч клієнтам

Сьогодні стало очевидним, що успіх підприємства в конкурентній боротьбі досягається не отримання вигоди від вкладених коштів, а постійним пошуком шляхів їх ефективного використання. Значною мірою це досягається розширенням методів і форм взаємодії підприємства з клієнтами.

 

Керівництво Харківської дирекції УДППЗ «Укрпошта» знаходиться в постійному пошуку нових методів надання послуг клієнтам та найбільш повного забезпечення їх потреб. Так, на території 52 відділення поштового зв’язку Поштамту – Центру поштового зв’язку №1 18 грудня урочисто відкрилась індивідуальна зона обслуговування споживачів сервісом кур’єрська доставка.

 

Така своєрідна зона індивідуального обслуговування підкреслює клієнтоорієнтовність і робить ставку на комфорт для клієнтів. Насамперед клієнт значно економить свій час при відвідуванні відділення зв’язку і отримає персональне обслуговування. До того ж клієнти мають можливість обслуговуватись у справді комфортних умовах та за сучасними стандартами. Для цього простору залу відділення зв’язку оснащено зручними м’якими меблями, що задовольнить клієнта у разі очікування та сприятиме налагодженню комфортного обслуговування споживачів.

 

Тож тепер пошта для Харків’ян стала місцем не тільки звичним і необхідним, а ще й сучасним та комфортним.

 

Разом з відкриттям зони обслуговування відбулася презентація новорічної послуги ««Дід Мороз для дітей та дорослих» – новорічна кур’єрська доставка від Укрпошти!». З кожним роком дана послуга набирає обертів та все більше користується попитом серед населення. В цьому ж році першими клієнтами новорічної кур’єрської доставки, як стартувала 18 грудня, символічно стали директор Харківської дирекції Олег Віталійович Мурашов та начальники Центрів поштового зв’язку Харківської дирекції, які були запрошені на відкриття зони індивідуального обслуговування для обміну опитом.