Контакт-центр: 0 800 300 545
  • A- A A+
  • Меморандум «Про співробітництво у сфері надання послуг поштового зв’язку в Житомирській області»

    30 травня, голова облдержадміністрації Сергій Машковський та голова облради Анжеліка Лабунська підписали Меморандум про співробітництво з Житомирською дирекцією УДППЗ «Укрпошта».

     

    «Метою документу є забезпечити для населення області доступність до послуг поштового зв’язку, збереження існуючої мережі та забезпечення стабільної роботи об’єктів поштового зв’язку, покращення якості надання поштових послуг, прозорість та легкість в отриманні результату від організацій, що надають житлово-комунальні послуги, органів соціального захисту та органів державної фіскальної служби, ефективні механізми доставки документів з оформлення субсидій, податкових повідомлень-рішень, доступ до адміністративних та реєстраційних послуг.

     

    Підписання Меморандуму є реалізацією реформи децентралізації влади в Україні, сприятиме розвитку пошти на Житомирщині та надасть змогу українцям зручно і прозоро отримувати поштові, адміністративні та інші послуги.

     

    Житомирська дирекція є філією Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» – національного оператора поштового зв’язку України. На сьогодні підприємство пропонує споживачам більше 50 видів послуг: здійснює обробку, перевезення та доставку поштових відправлень, пенсій, допомог, періодичних видань, рекламних та інформаційних матеріалів, товарів народного споживання та ще багато інших видів послуг, у тому числі з використанням найсучасніших інформаційних технологій, насамперед електронного переказу, реалізації електронних квитків, страхування, видачі готівкових гривень тощо.

     

    Житомирська дирекція УДППЗ «Укрпошта» – надійний партнер, здатний швидко реагувати на потреби клієнта та надавати якісні послуги. Підтвердженням цього є те, що на виконання рішень Уряду в 2015 році дирекцією в стислі терміни було доставлено «в руки» споживачів інформаційні матеріали, поштовики долучились до проведення інформаційної кампанії з питань оформлення житлових субсидій, надання допомоги громадянам стосовно оформлення відповідних заяв та пересилання їх до органів соціального захисту. А з червня Житомирська дирекція в рамках пілотного проекту розпочне надаватиме послуги державної реєстрації бізнесу та майна.

     

    Така співпраця забезпечує зниження витрат з боку органів влади на утримання мережі державних реєстраторів, покращення обслуговування населення та наближення послуг до їх отримувачів. Завдяки розгалуженій мережі відділень поштового зв’язку фізичні та юридичні особи мають змогу отримувати адміністративні послуги за місцем проживання, заощаджуючи особистий час та транспортні витрати, а також сплачувати за такі послуги в населених пунктах, де відсутні фінансові установи.

     

    Житомирська дирекція готова до взаємовигідної, різносторонньої співпраці, що дасть можливість збільшити доходи за рахунок розширення спектру послуг, покращити фінансовий стан збиткових відділень, збільшити заробітну плату персоналу.

     

    Підписання Меморандуму «Про співробітництво у сфері надання послуг поштового зв’язку» між Житомирською дирекцією УДППЗ «Укрпошта», Житомирською обласною державною адміністрацією та Житомирською обласною Радою відповідає вимогам часу, є реалізацією реформи децентралізації влади в Україні, сприятиме розвитку пошти на Житомирщині та надасть змогу населенню зручно і прозоро отримувати поштові, адміністративні та інші послуги.

     


    Підписатись на новини