На партнерських засадах

DSC00934_1

В Одеській дирекції Укрпошти пройшов «круглий стіл», присвячений ходу передплати на періодичні видання, проблемам і перспективам співпраці поштовиків і видавців ЗМІ. Представники пошти поділилися з учасниками заходу своїми досягненнями, складнощами і планами, а видавці, в свою чергу, задали нагальні питання.

 

Ми прагнемо будувати роботу пошти та представників ЗМІ на партнерських засадах, щоб спільними зусиллями підтримувати передплату, – зазначив, відкриваючи зустріч, заступник директора ОД Сергій Ящук.

 

В арсеналі методів передплатної кампанії – проведення спільних з журналістами Днів передплатників, організація декадної передплати (з 10 по 20.Х1), автоматизація системи обліку, активізація роботи з потенційними передплатниками, особливо з корпоративними. «Виконання графіка відвідування корпоративних клієнтів контролюю особисто», – підкреслив Сергій Володимирович. Хід передплати в області щотижня обговорюється на селекторній нараді.

 

Важливим питанням в активізації передплатної кампанії, на думку Ящука, є мотивація листонош. Адміністрація пошти цим займається, було б непогано, щоб і видавці не стояли осторонь. І якщо районні видання, загальнодержавні медіа-холдинги в певній мірі реалізують стимули для листонош, то обласні редакції цим питанням не займаються. Те ж можна сказати і про продажі друкованих ЗМІ в ВПЗ. Видавцям було висловлене зауваження щодо порушення графіків доставки тиражів у цех обробки пошти.

 

На «круглому столі» виступила також медіа-есперт Наталія Приходько. Вона проаналізувала стан газетного ринку Одещини, звернувши особливу уваги на питання логістики в сфері розповсюдження преси та роздрібної торгівлі.

 

Для журналістів, як і слід було очікувати, «болючим» питанням виявилося підвищення тарифів на доставку газет і журналів. Про це, зокрема, говорив на «круглому столі» редактор газети «Прес-кур’єр» Йосип Бурчо. Начальник відділу розповсюдження періодичних видань Вікторія Осипова, відповідаючи на питання по тарифам, підкреслила, що правила гри встановлюються на республіканському рівні. Її доповнив директор ІА «Центр-медіа» Геннадій Чабанов, який повідомив про створення робочої групи з представників Української асоціації видавців періодичної преси та Національної спілки журналістів України, що займається питаннями тарифів. До складу цієї групи увійшов і сам Г.С.Чабанов.

 

Поговорили і про те, як триває реалізація газет і журналів в роздрібній мережі, як вони викладаються в ВПЗ. Мало впорядкувати продукцію і відвезти її в поштове відділення. Треба ще грамотно викласти газети і журнали. Знову ж таки – видавці і дистриб’ютори разом із поштою мають сприяти організації контролю. І тоді продаж продукції засобів масової інформації значно виросте. Поштовики запропонували видавцям познайомитися з тим, як йде списання газет і журналів.

 

Заст. редактора газети «Слово» Єлізавета Радишевська задала питання про якість доставки видань передплатникам. Поштовики розповіли, що адміністрація пошти вживає значних заходів для вдосконалення якості доставки видань. Жоден випадок порушень не залишається поза уваггою, докладно обговорюється на «днях якості», проводяться «гарячі лінії» з клієнтами, розроблені додаткові програми навчання листонош та ін.

 

У завершенні зустрічі її організатори запропонували видавцям, журналістам взяти участь у роботі селекторних нарад з питань передплати.