Новий погляд на старі проблеми

З приходом нового керівництва робота Дніпропетровської дирекції УДППЗ «Укрпошта» зазнала кардинальних змін. І одними з перших це на собі відчули керівники відділень поштового зв’язку Дніпропетровщини.

 

11

Зустріч з колективом працівників Дніпропетровського поштамту

26 жовтня відбулась розширена нарада в.о. директора Ваграма Генриховича Гуляна з начальниками відділень поштового зв’язку Дніпропетровського поштамту.

 

Окрім традиційного підведення підсумків роботи підрозділу за 9 місяців 2015 р., аналізу фінансово-економічних показників, усі присутні мали можливість у формі конструктивного діалогу вирішити нагальні питання в роботі поштових відділень.

 

За словами Ваграма Генриховича, «Основне завдання дирекції та Центру – не стільки керувати, скільки допомагати, забезпечувати безперебійну діяльність поштової мережі, бути поруч з кожним працівником. Відділення – це найголовніше, що в нас є, там працюють люди, від яких залежить подальший розвиток пошти».

 

Саме тому під час наради увага керівництва була зосереджена на пошуку нових шляхів взаємодії дирекції та відділень, побудови такої вертикалі співпраці, яка б значно полегшила роботу працівників на місцях.

 

Важливим у цьому процесі стало спрощення складання замовлень на товари народного споживання. Відтепер для кожного відділення зв’язку має бути сформовано базовий перелік товарів, який на основі відстеження реалізації товару буде щомісячно та за необхідності поповнюватися працівниками товарної бази поштамту. А звільнений від складання замовлень час керівники відділень зможуть витрати на надання якісних послуг споживачам.

 

33

Обговорення виробничих питань в.о. директором Дніпропетровської дирекції Ваграмом Генриховичем Гуляном та начальником роздрібної бази Дніпропетровського поштамту Комарицькою Юлією Миколаївною

Крім того, у ході наради значна увага була приділена проведенню ефективної кадрової політики поштамту. Ваграм Генрихович Гулян наголосив на необхідності повного укомплектування штату відділень, формуванні повноцінного поштового колективу, зокрема, у відділеннях поштового зв’язку № 27 та Любимівка.

 

22

Начальник ВПЗ Любимівка Дєдух Марина Володимирівна звертається за допомогою в укомплектуванні штату працівників свого відділення.

 

Обговорюючи результати роботи Дніпропетровського поштамту за 9 місяців 2015 р., Ваграм Генрихович зазначив, що на першому місці для кожного поштовика має стояти якість обслуговування споживачів: «Якість надання послуг – це наші прямі доходи. Наші працівники – це наш потенціал. Завдання начальників відділень – вирішувати всі проблемні питання на місцях, дати зрозуміти клієнту – його почули та обов’язково допоможуть».

 

І саме з метою швидкого розв’язання виробничих питань у найближчий період всі відділення поштамту будуть забезпечені мобільними телефонами та якісним зв’язком.

 

Підсумовуючи зустріч, директор наголосив: «Лише спільними зусиллями ми досягнемо ефективного розвитку Дніпропетровської дирекції. Ніколи не забувайте, що всі ви – керівники, за кожним із вас стоїть колектив. І від того, як ви працюєте зі своїми підлеглими, залежить кінцевий результат. Тож запорука нашого успіху – це командна робота, згуртованість і спільність наших дій».

 

Слід зазначити, що подібні зустрічі з колективами під головування керівного складу дирекції відбудуться в усіх підрозділах філіалу. Кожному начальнику відділення буде особисто вручено текстове звернення в.о. директора Ваграма Генриховича Гуляна, в якому викладено бачення ролі керівника відділення в подальшому розвитку Дніпропетровської пошти.