ГАРЯЧА ЛІНІЯ:  0 800 300 545

УКРПОШТА - ТАМ, ДЕ ПОТРIБНО ВАМ!
UA | RU | EN

Новини

новини

2015-01-20 14:01:23  ▽ Американська компанія організувала бізнес з доставки посилок із Землі на Місяць – для цього вона створила окрему поштову службу. Поштовий сервіс MoonMail від приватної компанії Astrobotic – офіційного партнера NASA за програмою Lunar CATALYST – гарантує доставку на Місяць посилок вагою до 270 кг. Вартість доставки...

Американська компанія організувала бізнес з доставки посилок із Землі на Місяць – для цього вона створила окрему поштову службу. Поштовий сервіс MoonMail від приватної компанії Astrobotic – офіційного партнера NASA за програмою Lunar CATALYST – гарантує доставку на Місяць посилок вагою до 270 кг. Вартість доставки із Землі на Місяць становить $ 1,2 млн/кг. Представники компанії виправдовують появу такої незвичайної служби своїм переконанням у тому, що наступним кроком розвитку людства стане колонізація Місяця. А людям, які збираються будувати колонії далеко від Землі, про деякі речі слід потурбуватися заздалегідь. Наприклад, про доставку пошти. У даний момент космічна поштова служба приймає на відправку невеликі сувеніри, які можуть безпечно зберігатися на Місяці до тих пір, поки їх не забере одержувач. Термін зберігання посилки необмежений і може складати сотні років. Компанія оголосила, що переправить на природний супутник Землі будь-який об’єкт, головне, щоб він відповідав заданій вазі. До відправлення на Місяць не приймаються лише хімічно небезпечні та інертні речовини. Поштове відправлення можна оформити на сайті компанії. Після розміщення заявки клієнт отримує набір MoonMail з місячною капсулою, в яку потрібно помістити товар, після чого передати капсулу Astrobotic. Капсула забезпечить збереження вантажу при транспортуванні. На поверхню Місяця її доставить посадковий модуль Griffin. Всі капсули будуть зберігатися в герметично закритому контейнері Moon Pod. У Підтвердження доставки відправнику вишлють фотографію з Місяця. Раніше NASA підписало контракти з двома приватними фірмами для підготовки місій на астероїди з метою видобутку з них корисних копалин.

2015-01-21 10:59:48  ▽ Королівська пошта Великобританії запускає пілотний проект послуги тривимірного друку в лондонському відділенні доставки пошти. 3D-друк означає виготовлення пластмасових виробів або компонентів шар за шаром, шляхом «друку» у трьох вимірах. Фахівці «Royal Mail»...

Королівська пошта Великобританії запускає пілотний проект послуги тривимірного друку в лондонському відділенні доставки пошти. 3D-друк означає виготовлення пластмасових виробів або компонентів шар за шаром, шляхом «друку» у трьох вимірах. Фахівці «Royal Mail» випробовують можливості 3D-друку в одному зі своїх відділень доставки в центрі Лондона. Провайдер універсальної поштової послуги Великобританії заявив, що хоче визначити інтерес клієнтів до нової технології, запустивши пілотний проект у відділенні доставки пошти біля Оксфорд-стріт. Партнером Пошти в цьому проекті є фірма тривимірного друку iMakr. Поштовики Великої Британії вважають 3D-друк однією зі сфер інформаційних технологій, які найбільш динамічно розвиваються, і, за прогнозами, до 2018 року у світі буде продано 2,3 млн 3D-принтерів. Передбачається, що більшість цих принтерів буде використовуватися великими промисловими фірмами, а споживачі оцінять їхні можливості на 5–10 років пізніше. Проте в Королівській пошті впевнені, що ця технологія «швидко набуває популярності» серед споживачів і малого та середнього бізнесу для виготовлення промислових зразків, макетів та елементів. Майк Ньюнем (Mike Newnham), директор по роботі з клієнтами Королівської пошти, зазначив: «3D-друк – це передова технологія, яка має багато варіантів застосування, і вона пропонує інноваційний спосіб створення унікальних або персоналізованих предметів. Скоріше за все, споживачі та малий бізнес не можуть дозволити собі придбати 3D-принтер, тому, щоб визначити зацікавленість до 3D-друку, ми запускаємо пілотний проект як послугу Королівської пошти в поєднанні з послугами електронної комерції та доставки».

2015-01-21 11:03:58  ▽ Укрпошта запрошує всіх охочих узяти участь у формуванні тематичних планів випуску поштових марок, конвертів та проведення спецпогашень на 2016 рік. Якщо ви маєте безліч ідей щодо пропаганди культурної та історичної спадщини нашої держави і шукаєте можливості їх втілення – долучайтесь …

Укрпошта запрошує всіх охочих узяти участь у формуванні тематичних планів випуску поштових марок, конвертів та проведення спецпогашень на 2016 рік. Якщо ви маєте безліч ідей щодо пропаганди культурної та історичної спадщини нашої держави і шукаєте можливості їх втілення – долучайтесь до процесу творення української марки – 2016. Уже сьогодні Ви можете надати свої пропозиції стосовно тематики марок та конвертів, які видаватимуться у 2016 році. Просимо врахувати, що відповідно до п. 11 Положення про знаки поштової оплати, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 24.06.2010 № 388, тематика видання знаків поштової оплати повинна відображати: сюжети державного устрою України; історичне минуле України; культурну спадщину українського народу; досягнення у галузях народного господарства; особливі події внутрішнього та міжнародного життя; видатних особистостей України, які формують позитивний імідж держави. Крім того, пропозиції повинні відповідати нормам Указу Президента України від 2 грудня 1995 року № 1116/95 «Про впорядкування відзначення пам’ятних дат та ювілеїв»: Пам’ятні дати історичних подій, ювілеїв підприємств, установ і організацій вперше відзначаються у 50-ту річницю, ювілеї та вшанування пам’яті видатних людей – у день п’ятдесятиріччя з дня народження. Наступні відзначення пам’ятних дат історичних подій, ювілеїв підприємств, установ і організацій проводяться не раніше як через 25 років, ювілеїв та вшанування пам’яті видатних людей – 10 років. Свої пропозиції, які мають відповідати вказаним вище критеріям, до 1 березня 2015 року надсилайте на е-mail: lr@ukrposhta.com або на адресу УДППЗ «Укрпошта» вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001. До 1 червня п. р. узагальнені пропозиції будуть розглянуті Редакційно-художньою радою з питань видання поштових марок, маркованих конвертів і карток в Україні. Інформацію про ухвалені Радою рішення буде розміщено на сайті Укрпошти.