Обговорення питань

P1120656

26 липня 2016 року в управлінні розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації обговорено питання здійснення діяльності у сфері поштового зв’язку та визначення напрямів щодо подальшого розвитку на 2016-2017 роки.

 

Як повідомила адміністрація Тернопільської дирекції УДППЗ «Укрпошта» , дохід у I півріччі поточного року складає 46,7 млн. грн. Чистий прибуток за звітний період очікується у розмірі 1,1 млн. грн.

 

Послугами, які показали найбільше зростання доходів стали: передплата періодичних видань, приймання платежів, пересилання письмової кореспонденції та посилок. Обсяги відправлень дрібних пакетів збільшились на 64% та посилок на 8%. Також зросли обсяги доставлених міжнародних відправлень.

 

Підприємство не має заборгованості з виплати заробітної плати працівникам, а також по платежах до бюджетів та державних цільових фондів.

 

За I півріччя 2016 року, Тернопільська дирекція УДППЗ «Укрпошта» сплатила до бюджетів усіх рівнів та державних цільових фондів 10 994,1 тис. грн. З них до державного бюджету сплачено 1 157,1 тис. грн, що становить 112,3%, понад план +126,6 тис. грн.

 

Директор Тернопільської дирекції УДППЗ «Укрпошта» В.І. Юрчишин зазначив, що поштовою мережею забезпечено всі населені пункти області. Випущено в обіг поштові художні конверти та проведено спеціальні погашення присвячені видатним громадським та культурним діячам – уродженцям Тернопільщини. В 2004 році вперше в історії області випущено поштову марку «Тернопільська область».

 

Проблемним питанням на сьогодні є абонентське господарство області – це абонентські поштові шафи і індивідуальні скриньки, установка та утримання в належному стані яких відповідно до ст.23 Закону України «Про поштовий зв’язок» здійснюється власниками житлових будинків.

 

Начальник управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження облдержадміністрації В.А. Ясіновський підводячи підсумок наради звернув увагу, що сучасний ринок диктує нові умови і необхідно налаштовувати на це роботу, акумулювати свої зусилля для того щоб споживач вчасно отримував свою кореспонденцію та забезпечувати надання якісних поштових послуг. Також необхідно продовжувати роботу щодо надання заохочень та збільшення заробітної плати працівникам, покращення їхніх умов праці.

 

Підписатись на новини