ГАРЯЧА ЛІНІЯ:  0 800 300 545

УКРПОШТА - ТАМ, ДЕ ПОТРIБНО ВАМ!
UA | RU | EN

оферта

Оферта

ТОВ «Скайвайт», далі іменоване – Виконавець, що використовує Автоматизовану системи «Uticket» на підставі укладеного договору з ТОВ «Аргест груп», публікує цю Угоду публічної оферти про надання послуг Автоматизованої системи «Uticket» надалі – Угода про таке:
Визначення термінів:
Автоматизована система «Uticket» (далі АС «Uticket») – система самообслуговування, у вигляді програмно-технічного комплексу, що дозволяє здійснити замовлення проїзних документів через мережу Інтернет з можливістю здійснення оплати за допомогою банківської платіжної карти (VISA, MasterCard) та інших платіжних систем.
Бланк Інтернет-замовлення – документ, який отримує Замовник у момент придбання місця в АС «Uticket» (залізничні пасажирські і автобусні перевезення), і містить повну інформацію про поїздку (станції посадки, висадки, дату відправлення, рейс, вагон, місця, інше. ) і унікальний номер.

В залізничних касах Криму видача квитків, оформлених через Інтернет (і в нашій системі і в будь-який інший) не здiйснюється! Бланк замовлення не дає права на посадку і проїзд в поїзді, перевезення багажу залізничним транспортом і підлягає обов’язковому обміну на ППД (Проїзний і перевізний документ – “паперовий квиток”) у будь автоматизованій залізничній касі материкової частини України.

Бланк Інтернет-замовлення не дає права на проїзд!
Електронний квиток (Електронний проїзний/перевізний документ (ЕПД), в разі покупки залізничного квитка) – проїзний документ, який отримує Замовник у момент придбання місця в АС «Uticket» (авіаційні, автобусні, і залізничні пасажирські перевезення), який містить повну інформацію про поїздці (станції посадки, висадки, дату відправлення, рейс, вагон, місця, інше.) і дає право на проїзд.
Замовник – особа, яка погодилася з умовами цієї Угоди, здійснює оформлення Інтернет замовлення та оплату через Інтернет згідно з умовами цієї Угоди.
Пасажир – особа, яка безпосередньо здійснює поїздку. Дані пасажира вносяться до проїзного документа відповідно до Правил перевезення пасажирів.

1. Предмет угоди
1.1 АС «Uticket» надає можливість скористатися послугами попереднього замовлення та оплати Інтернет-замовлень проїзних документів та електронних проїзних/перевізних документів (ЕПД), через мережу Інтернет (далі – Послуги).
1.2 Послуга вважається наданою Виконавцем і отриманою Замовником в повному обсязі з моменту надання йому засобами АС «Uticket» унікального номеру Інтернет-замовлення у вигляді, який дозволяє роздрукувати його в складі Бланку Інтернет-замовлення та пред’явити в залізничну або автобусну квиткову касу на території України для отримання проїзного документа (залізничні та автобусні квитки), або бланку електронного квитка в вигляді, що дозволяє роздрукувати його і пред’явити провіднику при посадці в поїзд (залізничні квитки), або співробітнику авіакомпанії при реєстрації (авіаквитки).
1.3 Послуги надаються Виконавцем відповідно до Правил користування послугами АС «Uticket» і тарифів на послуги встановлених в АС «Uticket».

2. Передача даних
2.1 Погоджуючись з даною офертою, Замовник дає згоду на передачу даних необхідних для оформлення проїзного/перевізного документу відповідно до Правил перевезення пасажирів на залізничному та автомобільному транспорті та Правилами перевізника, а також, для комунікації з пасажиром у випадку виникнення такої необхідності.

3. Вартість послуг і порядок розрахунків
3.1. Замовник оплачує Послуги шляхом 100% передоплати через мережу Інтернет за допомогою платіжних систем (VISA, MasterCard, Єдиний гаманець, Приват 24 і т.п.), відповідно до правил цих платіжних систем і згідно з встановленими Тарифами. Замовник оплачує вартість послуг і вартість проїзного документа, яка є транзитними коштами, призначеними для перевізника.
3.2. Фактом отримання оплати Послуг Виконавцем є зарахування грошової суми що дорівнює їх вартості на рахунок Виконавця.
3.3. У разі відмови від поїздки, повернення невикористаних залізничних проїзних документів здійснюється згідно з правилами, встановленими Укрзалізницею (Правила перевезення пасажирів залізничним транспортом), і тільки після роздруківки цих документів у квитковій касі на бланку встановленого зразка.
3.4. Автобусні проїзні документи повертаються згідно «Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 року № 1184, в місці видачі квитка з урахуванням утримання коштів за повернення проїзних документів.

4. Права та обов’язки сторін
4.1. Виконавець зобов’язується:
• надавати Послуги, передбачені умовами цієї Угоди;
• надавати можливість оплати послуг Замовником за допомогою передбачених на Сайті платіжних систем;
• надавати консультації з питань користування Послугами;
• повідомляти Замовника на Сайті не менше ніж за 10 днів про зміни умов Угоди, вартості послуг або призупинення надання послуг;
• зберігати конфіденційність інформації Замовника, отриманої від нього при реєстрації, виключаючи випадки, передбачені чинним законодавством України.
4.2. Виконавець має право:
• призупиняти надання Послуг у зв’язку з проведенням необхідних технічних робіт;
• змінювати умови цієї Угоди та вартість Послуг, без узгодження з Замовником, забезпечуючи своєчасну публікацію інформації про ці зміни на Сайті;
• здійснювати обробку персональних даних Замовника Згідно зі статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року № 2297-VI з метою надання Замовнику Послуг
4.3. Замовника зобов’язується:
• дотримуватися умов цієї Угоди.
4.4. Замовник має право:
• вимагати від Виконавця надання Послуг відповідно до умов цієї Угоди.

5. Відповідальність сторін та порядок розв’язання спорів
5.1. Якість роботи каналів зв’язку загального користування, за допомогою яких здійснюється доступ до Послуг, знаходиться поза зоною відповідальності наступників сторін.
5.2. Замовник особисто несе відповідальність за збереження конфіденційності власних логіна та пароля. Дії, вчинені з використанням логіна і пароля Замовника вважаються здійсненими Замовником особисто.
5.3. Всі спірні питання, пов’язані з отриманням Послуг, вирішуються сторонами з використанням особистих даних Замовника, які були зазначені ним при реєстрації.
5.4. Відповідальність за несвоєчасний обмін Бланка Інтернет-замовлення на проїзний документ у квитковій касі несе сам Замовник. Особа, яка отримує проїзний документ в касі, зобов’язана пред’явити касиру документ, що засвідчує його особу.
5.5. Всі спірні питання, які можуть виникнути щодо цієї Угоди сторони вирішують шляхом переговорів. Досудовий порядок врегулювання спору є обов’язковим.
5.6. Всі спірні питання розглядаються за наявності письмової заяви, переданої засобами поштового зв’язку.
5.7. У разі якщо сторони не зможуть досягти згоди по спірним питанням шляхом переговорів, ці питання підлягають вирішенню відповідно до чинного законодавства України.
5.8. З усіх питань, не врегульованих в тексті цієї Угоди, сторони керуються чинним законодавством України.

6. Інші умови
6.1. Ця Угода вважається укладеною з моменту оплати Замовником Послуги Виконавця.
6.2. Погоджуючись з умовами цієї Угоди, Замовник підтверджує свою дієздатність і правоздатність, включаючи законне користування банківською платіжною карткою, досягнення 18-річного віку, і усвідомлює зобов’язання і відповідальність, що покладаються на нього в результаті укладення Угоди.