Контакт-центр: 0 800 300 545
  • A- A A+
  • Оптимізація логістичної мережі – крок до успіху!

    Сьогодні, не тільки Укрпошта, а й багато міжнародних операторів відмічають зменшення поштових потоків і проводять реформи в частині організації надання послуг, оптимізації мережі, підвищення ефективності персоналу та покращення якості його роботи.

     

    Київська обласна дирекція, як і інші філії, змушена реагувати на соціальні та економічні зміни, зростання витрат, зменшення попиту на окремі послуги поштового зв′язку, і як наслідок, зменшення обсягів, особливо у сільській місцевості та впроваджувати заходи з оптимізації логістичної мережі, перегляду режимів роботи відділень, частоти доставки пошти, проведення заходів з укрупнення доставних дільниць.

     

    З грудня 2015 року в дирекції вже проведено один з етапів оптимізації логістичної мережі, перегляду режимів роботи відділень, частоти доставки пошти, що дало можливість зменшити витрати на 105,0 тис. грн. щомісяця. З березня розпочато новий етап щодо проведення заходів з укрупнення доставних дільниць, збільшення завантаження працівників.

     

    Центри та відділення Київської обласної дирекції у січні-лютому 2015 року виконали план по доходах, не зважаючи на спад обсягів (письмової кореспонденції, періодичних видань на 15%, переказів на 20%, відправлень з оголошеною цінністю – до 40%). За рахунок плідної співпраці з корпоративними клієнтами, організації додаткових робочих місць з приймання комунальних платежів (Рокитне ЦПЗ №1 м. Біла Церква, Северинівка ЦПЗ №4 смт. Бородянка), ефективного залучення нових пенсіонерів очікуємо виконання планових показників в цілому за 1 квартал.

     

    Поряд з впровадженням заходів із нарощування доходів та скорочення витрат, ведеться активна робота з удосконалення технологічних процесів, підвищення якості роботи, покращення організації надання послуг, проведення навчання персоналу як в дирекції, так на робочих місцях в центральних відділеннях райцентрів.

     

    В рамках запровадження генеральною дирекцією проекту з удосконалення додаткового сервісу «Кур’єрська доставка», було проведено навчання з начальниками відділень поштового зв′язку та фахівцями центрів. Київська обласна дирекція, на відміну від інших, не має обласного центру та не забезпечена спеціалізованим автотранспортом для доставки кур′єрських відправлень, що викликає певні труднощі в організації надання сервісу та можливостях його розвитку.

     

    Враховуючи, відсутність Кур′єрської дільниці, переглянуто порядок організації роботи за даним напрямком. Дирекція взяла на себе функції з координації надання послуги «Кур’єрська доставка», здійснення контролю за виконанням замовлень, проходженням і врученням поштових відправлень в межах області. В Центрах організовані робочі місця з обробки та доставки кур′єрських відправлень, призначені відповідальні особи, відділення та споживачі проінформовані про контактні телефони та умови забору/доставки кур′єрських відправлень.

     

    Маємо надію, що Центри, які знаходяться поруч з Києвом, будуть в цьому році забезпечені автотранспортом для кур′єрської доставки, що дасть можливість удосконалити надання сервісу в області, покращити якість обслуговування жителів, особливо тих районів, що знаходяться поруч з Києвом.

     

    І клієнти, і працівники відділень, вважають, що сьогодні покращення якості надання послуг напряму залежить від рівня автоматизації робочих місць, забезпеченості комп’ютерною технікою, принтерами робочих місць не тільки міських, а й більшості сільських відділень.

     

    На нараді начальників ВПЗ Фастівського та Васильківського р-нів з керівним складом дирекції та ЦПЗ, що пройшла 26 березня у ЦПЗ №5 м. Васильків було обговорено результати роботи, очікувані за 1 квартал, шляхи оптимізації виробничих процесів та персоналу, проаналізовано якість надання поштових послуг, обговорені виробничі проблеми і шляхи їх вирішення.

     

    Начальник відділення Червона Мотовилівка Босенко Мая Миколаївна відзначила: «Сьогодні всі сільські філії Ощадбанку у Київській області надають послуги з використанням інформаційних технологій, в той час, як багато сільських відділень поштового зв′язку в 2014 році залишилися без касових апаратів і змушені повернутися до використання квитанційних книжок. Наше відділення обслуговує два села, де проживає близько 4,5 тис. жителів. Послуги надавали на касових апаратах. Згодом, керівництво ЦПЗ №5 виділило 1 комп′ютер, а другий та модеми допомогли придбати депутат районної ради Василь Сулима та громада села. Дуже хочу, щоб і інші начальники сільських відділень мали можливість надавати послуги з використанням автоматизованих систем, оскільки це не примха, а необхідність сьогодення. Персонал з порозумінням ставиться до тимчасових труднощів. Ми знаємо свої проблемні питання і намагаємося їх вирішувати, і хочемо запевнити, що кожний на своєму робочому місці буде гідно виконувати доручену справу».

     

    Наприкінці колективного обговорення виробничих справ та пошуку спільних шляхів вирішення проблемних питань, Директор Київської обласної дирекції Іван Турчак наголосив: «Сьогодні в процесі функціонування будь якого державного підприємства в Україні настав час випробувань на ефективність, вміння швидкої адаптації ринковим умовам та наявність справжньої команди, готової діяти.

     

     

    В зазначених умовах, кожен з нас повинен розуміти, що байдужість до процесів функціонування власного підприємства та інертна позиція на ринку послуг – пряма дорога залишитися без місця праці. Більше того, що саме в теперішній час ефективна робота кожного – це запорука впевненості у завтрашньому майбутньому Укрпошти».


    Підписатись на новини