Гаряча лінія:    0 800 300 545
  • A- A A+
  • Організація розповсюдження періодичних друкованих видань на 2017 рік

    IMG_8414

    З 5 по 7 жовтня у Вінниці проходив семінар на тему «Організація розповсюдження періодичних друкованих видань на 2017 рік», присвячений особливостям передплатної кампанії та збільшенню обсягів передплатних та роздрібних тиражів. Організаторами даного заходу виступили редакції видань «Советчица», «Мои года – мое багатство», «Хозяин», «Спорт-Арена», «Мой виноградник».

     

    У відкритті cемінару взяли участь директор Вінницької дирекції Костюк Наталя Петрівна, начальник департаменту поштових послуг Генаральної дирекції Гречко Сергій Іванович, начальник відділу періодичних видань Генеральної дирекції Шершньова Інна Вікторівна, директор ДП «Преса» Герасименко Валерій Вікторович, заступник директора ДП «Преса» Похольченко Наталія Всеволодівна, директор ВД «Хозяин» Артем Бриж та директор ВД «Советчица» Валерій Данюк.

     

    – Передплата є одним із пріоритетних напрямів діяльності, тому проведення таких семінарів сприяє вдосконаленню роботи підприємства, через ефективний обмін досвідом. В свій час ми встановили електронну систему сортування періодичних видань і готові поділитись власними здобутками. Наостанок хочу побажати всім успіхів, конструктивної і плідної роботи, – сказала Наталя Петрівна у своєму вітальному слові.

     

    Сергій Гречко подякував організаторам за те, що дали змогу обговорити результати роботи та відпрацювати спільні кроки, для усунення існуючих недоліків. Нинішній час вимагає ефективних заходів щодо кращого позиціонування себе на ринку. Якщо раніше ми були монополістами, то зараз повинні боротись за клієнтів. Також він висловив надію, що вже невдовзі працівники відділів передплати отримають сучасний інструмент для ефективної роботи.

     

    Директор ДП «Преса» Валерій Герасименко наголосив, що такі зустрічі сприяють встановленню тіснішої взаємодії між видавцями, УДППЗ «Укрпошта» та ДП «Преса», висловивши впевненість у результативності таких зібрань.

     

    Валерій Данюк (ВД «Советчица») подякувам всім, хто доклав зусилля для проведення даного семінару. Підбив результати підписного конкурсу, що проходив в другому півріччі, зупинився на збільшенні продажів в роздріб та розповів про вихід у друк нових видань. Поділився досвідом в збільшенні передплатних та роздрібних тиражів, охарактеризувавши конкретні приклади, завдяки яким вдалось покращити показники роботи.

     

    Окрім того, під час проведення семінару, начальники відділів періодичних видань дирекцій поділилися своїм досвідом успішної організації процесу розповсюдження періодичних друкованих видань.

     

    Окремою темою семінару було обговорення плану заходів щодо збільшення доходів від надання послуги з розповсюдження періодичних друкованих видань за передплатою та вроздріб на 2017 рік. Серед основних заходів є удосконалення діючого сервісу «On-line передплата» з можливістю здійснення його через інтернет, проведення маркетингового дослідження читацької аудиторії для редакцій (видавництв), впровадження послуги «Нон-стоп передплата» всіма дирекціями, впровадження нового програмного комплексу «Товарообіг», що дозволить здійснювати перерозподіл тиражів. Окрема увага була приділена питанню пріоритетної викладки періодичних друкованих видань, що передбачає викладку видань на спеціалізованому торговому обладнанні у легкодоступних для споживачів місцях. Також було звернено увагу на зімни, що плануються в оплаті праці, в частині переходу на відрядну систему оплати праці. Також було наголошено на необхідності забезпення ВПЗ і листонош, належним асортиментом періодичних видань.

     
    IMG_8316

    На закриття семінару завітав перший заступник генерального директора УДППЗ «Укрпошта» Чернявський Олександр Геннадійович, який зазначив, що випуск та розповсюдження періодичних видань є надзвичайно важливою соціальною функцією, адже інформаційні видання стають «фронтом» країни та об’єднуючим фактором, тому їх розповсюдження містить у собі не лише комерційну складову, а насамперед ідеологічну. Зазначив, що працюючи над якістю контенту та доставки зможемо відвоювати споживача, що матиме потребу в друкованому слові. Також він вручив Подяки від Генеральної дирекції Федоровій Світлані В’ячеславівні (начальнику відділу розповсюдження періодичних видань Вінницької дирекції), Фраленок Тетяні Анатоліївні (заступнику начальника відділу передплати та реалізації періодичних друкованих видань вроздріб Чернігівської дирекції) та Хмілевській Тетяні Миколаївні (начальнику відділу розповсюдження періодичних видань Житомирської дирекції).

     

    IMG_8369

    Окрім цього, Олександр Чернявський відвідав працівників Вінницької дирекції, де спілкуючись з колективом він охарактеризував основні напрямки розвитку підприємства. Висловив надію, що завдяки трансформації в акціонерне товариство вдасться зробити з Укрпошти сучасну поштово-логістичну компанію з широким спектром послуг, ефективний майданчик для обслуговування інтернет-торгівлі, надання фінансових послуг, щоб в повній мірі відповідати вимогам часу. Дане перетворення дозволить зробити підприємство успішним з комерційної точки зору, що вплине і на доступність нових шляхів фінансування. Однією із пріоритетних задач є розробка такого формату роботи, що дозволить залучити молодіжну аудиторію до користування послугами пошти, при цьому не втративши старше покоління споживачів. Також в планах підприємства освоєння нових ринків, в тому числі і міжнародної торгівлі, адже маємо значний потенціал як транзитна країна потоків відправлень з Китаю. Ефективність такої співпраці напряму залежить від швидкості інфраструктурних змін та технічного переоснащення підприємства, в чому вже робляться перші кроки. Наостанок перший заступник генерального директора висловив надію на те, що підприємство зможе значно зміцнити позиції на ринку поштово-логістичних послуг та привітав персонал з наступаючим Всесвітнім днем пошти.

     


    Підписатись на новини