Підбиті підсумки передплатної кампанії на 2016 рік

op

Одеська дирекція УДППЗ «Укрпошта» підбила підсумки передплатної кампанії на 2016 рік. В ході її мешканці області передплатили понад 530 тис. примірників періодичних видань, що становить 92% до тиражів минулого року. Але є позитивним те, що в цьому році вдалося скоротити падіння тиражів у порівнянні з передплатною кампанією 2015 року. І це, в першу чергу, завдяки наполегливості наших працівників.

 

За рейтинговою оцінкою передплатної кампанії найкращими стали ЦПЗ № 2 Любашівка та ЦПЗ № 5 Ізмаїл. Поштамт-ЦПЗ №1 збільшив кількість передплатних тиражів у порівнянні з минулим роком, але за рахунок недорогих та малоприбуткових видань.

 

Для підвищення попиту на послугу з передплати Одеська дирекція УДППЗ «Укрпошта» щорічно проводить відповідні маркетингові заходи. Разом із видавцями міських та районних видань по всій Одеській області були проведені «Дні передплатника» та «Дні клієнта», які дали змогу читачам поспілкуватися з представниками пошти та редакцій, а також безкоштовно отримати улюблені видання та взяти участь у розіграші призів. Вже стало традицією проводити виїзні акції. Так, в Ізмаїлі нас завжди гостинно приймає у своєму приміщенні райдержадміністрація.

 

Одеська дирекція УДППЗ «Укрпошта», розуміючи соціальну функцію з розповсюдження періодичних видань, постійно проводить благодійні акції «Передплати пресу для захисника України» (передплата для військових частини чи шпиталів), «Подаруй дитині радість читання!» (доброчинна передплата для дітей-сиріт) та «Передплати пресу для батьків» (передплата для своїх близьких). Одеські поштовики і надалі проводитимуть заходи по популяризації послуги з передплати.

 

Передплатна кампанія на 2016 рік завершена, але передплата не закінчується ніколи. Кожен охочий може завітати до відділення Укрпошти та передплатити періодичні видання з поточного місяця.