Підсумки Роботи Дніпропетровської дирекції УДППЗ «Укрпошта» за ІІ квартал та І півріччя 2016 року

1312

22 липня відбулась Рада керівників Дніпропетровської дирекції УДППЗ «Укрпошта» за результатами роботи І півріччя 2016 року. Нарада проходила в форматі круглого стола. В ході діалогу учасники проаналізували результати роботи за різними напрямками діяльності. Зокрема, зупинилися на питаннях виконання планових показників дирекції за І півріччя, окреслили проблемні питання та шляхи їх вирішення.

 

Заступником директора (напрямок економіки) Рязанцевою О.В. було наголошено на тому, що на сьогоднішній день у філіалі є проблема плинності кадрів. Обговорювалося питання мотивації персоналу, в першу чергу, за рахунок збільшення заробітної плати працівникам основних професій. Ольга Василівна підкреслила, що за 6 місяців поточного року дирекцією вдалося значно підвищити рівень доходів та продуктивності праці.

 

Також, обговорювалися питання такого пріоритетного напрямку, як підготовки до роботи в осінньо–зимовий період, оскільки часу залишилося обмаль. Всі начальники Центрів поштового зв’язку в своїх доповідях проінформували про стан підготовки до зими у розрізі кожного відділення поштового зв’язку. Перший заступник директора (напрямок технічні питання) Бут В.А. зупинився на вже проведених заходах та чітко визначив першочергові завдання по ремонту будівель та споруд силами ремонтної бригади Дніпропетровської дирекції та ремонтними групами, що знаходяться в Центрах поштового зв’язку.

 

Заступник директора (напрямок продаж послуг) Тонкошкур А.В. проаналізував результати надання послуг поштового зв’язку, які мають найбільший рівень рентабельності. Поставив завдання по збільшенню їх обсягів та доходів.

 

Не залишилась поза увагою і якість надання послуг – причини виникнення звернень споживачів, порушення технологічних процесів при обробленні поштових відправлень. Заступник директора (напрямок технології послуг) Башлик В.Г. наголосила на тому, що є недопустимим надходження звернень на некоректне ставлення до споживачів, відмову в наданні послуг. Адже, від того, як ми зустрінемо клієнта складається враження про діловий імідж підприємства «Укрпошта» та її співробітників в цілому. Усміхнений оператор є візитівкою національного оператора поштового зв’язку «Укрпошта».

 

Директор Дніпропетровської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Гулян Ваграм Генрихович окреслив перед колективом коло першочергових завдань на друге півріччя 2016 року. Зосередив увагу, на обов’язковому виконанні економічних показників і на тому, щоб жодне відділення не залишилось без опалення в зимовий період, і температура в приміщеннях відповідала встановленим нормативним показникам.

 

За його словами, у Дніпропетровської дирекції є великий потенціал економічного розвитку та можливості, які потрібно правильно використовувати, а також кожному працівнику на своєму місці відповідальніше ставитись до своїх посадових обов’язків, виконуючи роботу професійно та якісно.

 

На завершення, Центру поштового зв’язку, який посів в рейтинговій оцінці роботи останнє місце, вручили антивідзнаку – «черепаху» за повільність та пасивність в роботі. А колективу працівників поштамту Дніпропетровської дирекції, який здобув першість в рейтинговій оцінці роботи за перше півріччя 2016 року, було вручено відзнаку «За відповідальність, успішність і лідерство».