Подяка ВПЗ Рогань

За даними статистики, один незадоволений клієнт розповідає про власний негативний досвід ще двадцяти знайомим, а задоволений споживач – лише 3 чи 5 особам. Відтак, можна зробити висновок, що якість обслуговування має найбільший вплив на діяльність будь-якої компанії.

 

Якісне надання послуг споживачам є одним з пріоритетних напрямків роботи Харківської дирекції УДППЗ «Укрпошта». Відчуваючи на собі конкуренцію, яка спонукає на вдосконалення, перш за все, дбаємо про пріоритети та інтереси споживача. І приємно усвідомлювати, що щоденна наполеглива робота спеціалістів у відділеннях зв’язку знаходить свої позитивні відгуки.

 

Так, на електронну адресу Харківської дирекції надійшло повідомлення з подякою за роботу відділення поштового зв’язку Рогань від постійного клієнта відділення Дениса Ходарева. «Хочу сказати велике спасибі за загальну роботу Укрпошті. І зокрема – відділення в нашому смт. Рогань Харківської області. Працівники відділення завжди ввічливі.

 

Працюють швидко і якісно. Ніколи не порушують розкладу. Завжди приємно отримувати посилки. І листоноша розносить повідомлення того ж дня, коли приходять посилки. Велике спасибі Вам за якісну роботу»,- йдеться у повідомленні.

 

В свою чергу, керівництво Харківської дирекції висловлює подяку ВПЗ Рогань, адже підвищення рівня якості послуг, які надає населенню «Укрпошта», є одним із найважливіших завдань, що постає перед поштовиками в нинішні часи.