Контакт-центр: 0 800 300 545
  • A- A A+
  • Покращуємо якість надання послуг

    В Харківській дирекції УДППЗ «Укрпошта» відбулась презентація проекту «Система управління якістю надання послуг». Презентували проект директор з технології послуг УДППЗ «Укрпошта» Людмила Кузнецова та голова асоціації директ маркетингу Валентин Калашник. Ознайомились з особливостями проекту керівництво філіалу, центрів поштового зв’язку та начальники ВПЗ регіонів. На Харківщині в проекті задіяно 172 відділення поштового зв’язку, які обирали за такими критеріями, як значні обсяги наданих послуг та клієнтопотік.

     

    Анонсуючи запуск проекту Людмила Кузнєцова відзначила ключові завдання, які полягають в налагодженні системи обслуговування споживачів, швидкому і чіткому реагуванні на звернення.

     

    Щодня відчуваючи на собі конкуренцію, яка спонукає на вдосконалення, працівники Харківської дирекції УДППЗ «Укрпошта» з ентузіазмом сприйняли участь у проекті. «Система управління якістю надання послуг», як один із методів конкурентної боротьби на ринку поштових послуг, допоможе кожному покращити свою роботу із споживачами, а може і навіть стати кращим відділенням поштового зв’язку в частині обслуговування клієнтів. Начальник відділення, зіткнувшись із реальними потребами кожного клієнта, зможе зробити так, щоб якість обслуговування у відділенні була достойною. Сьогодні ми змушені дбати про пріоритети й інтереси споживача, і добре, що працівники відділень поштового зв’язку, які обслуговують споживачів, це не тільки розуміють, а й прагнуть змін.


    Підписатись на новини