Примножуючи традиції

У світі існує багато свят, які люди відзначають, виходячи зі своєї приналежності до тієї чи іншої соціальної групи — День пенсіонера, День закоханих, День підприємця … Не так давно цей список поповнився ще одним святом — Міжнародним днем клієнта. На відміну від дат, що століттями обростають традиціями, День клієнта тільки ще починає завойовувати популярність у світі. Вперше він відзначався 19 березня 2010 року.

 

Після вдало проведеного дня клієнта на передодні новорічних свят, Полтавська дирекція УДППЗ «Укрпошта» також взяла за традицію влаштовувати дні клієнта та відзначати цей день. Ось і сьогодні ПД УДППЗ «Укрпошта» широко відчинила двері, з метою заохотити постійних клієнтів та залучити нових. Цього дня до ошатної зали Полтавського Поштамту завітало чимало клієнтів, які були приємно вражені святковою атмосферою та подарунками, що підготували для них співробітники ПД УДППЗ «Укрпошта».

 

В залі для клієнтів лунала музика, транслювався відео ролик про послуги та можливості Укрпошти – сьогодні, на їх честь звучали слова подяки за співробітництво та довіру саме «Укрпошті». Начальники відділів та служб провели презентації послуг, розповіли про оновлений сервіс «Кур’єрської доставки» та розкрили переваги послуг з безадресної доставки реклами та її розміщення, що неабияк зацікавило юридичних осіб. Належну увагу приділили й фізичним особам, які постійно поповнювали відділення, а для людей похилого віку працювала окрема локація на якій надавались консультації з приводу отримання пенсії через «Укрпошту» та розкривались її переваги.

 

Ніхто в цей день не залишився без уваги та символічного подарунку від Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта».

 

Зважаючи на задоволення клієнтів від такого сюрпризу та заключення чотирьох договорів по послугам «Кур’єрської доставки» та «Доставки реклами», можна з упевненістю сказати, що «День клієнта» пройшов вдало і став ще однією гарною традицією.

Підписатись на новини