ГАРЯЧА ЛІНІЯ:   0 800 300 545

УКРПОШТА - ТАМ, ДЕ ПОТРIБНО ВАМ!
UA | RU | EN
  • A- A A+
  • Робота всім колективом – ключ до успіху

    IMG_4353

    Спілкування завжди сприяє взаєморозумінню та налагодженню тісної співпраці, що в результаті має принести хороші результати. У Вінницькій дирекції започатковано нову традицію – проведення керівництвом виробничих нарад з начальниками відділень поштового зв’язку (ВПЗ). Великим було здивування керівників ВПЗ м. Вінниці, коли їх почали викликати до дирекції. У декого навіть з’явились думки, що переатестація, яка нині проходить в рядах працівників МВС, дійшла і до поштовиків. Але не такий страшний вовк, як його малюють, так і тут – зустрічі були ініційовані для того, щоб краще зрозуміти проблеми поштових відділень та визначити труднощі, з якими щодня зустрічається пересічний листоноша чи оператор, адже необхідно розуміти, як можна полегшити їх нелегку ношу. Це в свою чергу має дати поштовх до розвитку поштової галузі у регіоні та відкрити нові можливості для розвитку підприємства.

     

    Також наради дають змогу врахувати здобутий досвід тих людей, що безпосередньо мають справу з клієнтом, знають його побажання та накопичили значний багаж знань в процесі багаторічної роботи. Оскільки саме їх знання нерозривно пов’язані з повсякденним процесом надання послуг поштового зв’язку, а тому не відірвані від реальності, як це часто буває у різного роду посібниках. Саме вони своєю кропіткою працею краплина за краплиною, день за днем можуть визначити, як правильно працювати з клієнтом.

     

    Звичайно, в ході консультаційних зустрічей, було розглянуто і результати роботи кожного відділення. Саме від них і відходили у визначенні проблемних питань. Варто відзначити, що значна частина начальників відділень впевнено володіє ситуацією, активно збирає, аналізує інформацію для оцінки ефективності роботи на своєму рівні та оперативно вживає заходів щодо підвищення попиту населення на поштові послуги, але були і аутсайдери, роботу яких не можна охарактеризувати позитивно. Тому дирекцією, за підсумками нарад, будуть прийняті міри відносно цих працівників.

     

    З кожним запрошеним проводились консультації щодо можливих шляхів підвищення доходності ВПЗ, оскільки кожне з них йде власним шляхом розвитку: у одних виходить краще, у інших – гірше. Зараз планується встановити єдиний алгоритм дій, йдучи яким, діяльність всіх ВПЗ буде ефективною. Тому перед кожним працівником стоять надзвичайно важливі та амбітні завдання, в тому числі з підвищення продуктивності праці та рентабельності підприємства.

     

    Варто зазначити, що консультації з начальниками ВПЗ проводяться також з метою їх залучення до участі в формуванні стратегії розвитку дирекції. Адже саме працівники у відділеннях можуть об’єктивно оцінити вплив різних факторів на діяльність відділення, а подекуди надати альтернативні пропозиції по усуненню факторів, що чинять негативну дію. Окрім цього, проведення таких консультацій сприяє підвищенню корпоративного духу, кожен працівник розуміє, що його думка важлива для керівництва, що всі разом ми можемо зробити майбутнє пошти кращим.
    В ході обговорення виявилось, що кожне відділення має ряд маленьких недоліків, про які не завжди повідомляли, однак, які заважали ефективній роботі, серед таких: погане освітлення, проблеми із сантехнікою і т.п.. Процес ліквідації даних проблем вже почався. Кожен керівник відділення отримав вказівку – при появі подібних проблем негайно повідомляти у дирекцію, для оперативного усунення несправностей.

     

    Нині одна з головних проблем, що хвилюють начальників ВПЗ це ремонт. В.о. директора Вінницької дирекції Корнєєв Ігор Юлійович розповів, що в сучасних умовах, поряд з проблемами організації, ефективним логістичним забезпеченням надання послуг гостро постало питання ремонтів відділень зв’язку. Однак для багатьох відділень у цьому плані були добрі новини, оскільки на 2016 рік заплановано провести 8 капітальних та мінімум 4 поточних ремонти.

     

    Досить актуальним є питання наявності пакувальних матеріалів. Оскільки одним із конкурентів Укрпошти були підняті тарифи на пересилання посилок, то нині обсяг клієнтів, що бажають відправити посилку значно зріс, позаяк тарифи Укрпошти як були, так і залишаються доступними для пересічного громадянина. А відтак значно зросла потреба в упакуванні і запланованих обсягів на рік подекуди не вистачає. Окремо піднімалась проблематика організації надання послуги Прискорена пошта, яка ще не досить популярна серед населення, але має великі перспективи розвитку, адже забезпечує найкоротші строки пересилання відправлень. Дійшли до висновку, що для повноцінного її розвитку не вистачає можливості надавати її у районах.

     

    Значну увагу приділено роботі з клієнтами. Керівники відділень отримали низку рекомендаційних порад, щодо роботи з колективом для підвищення рівня культури обслуговування та ефективності роботи персоналу. Було підкреслено, що увага всіх працівників має бути направлена на задоволення потреб споживачів поштових послуг.

     

    Керівництво уважно вислухало всіх начальників відділень поштового зв’язку міста Вінниця, для них визначено стратегічні цілі, пріоритети та завдання. За підсумками зустрічей складено план заходів, в якому визначено відповідальних осіб та строки виконання. В подальшому планується неодноразове проведення таких виробничих нарад, в результаті чого маємо досягти налагодження системного діалогу керівництва з працівниками відділень поштового зв’язку та створення умов для участі працівників у розробленні проектів розвитку підприємства.
    До речі, невдовзі поштових відділень по м. Вінниця побільшає. Адже на початку червня відчинить свої двері для споживачів поштових послуг МВПЗ-28, що буде знаходитись за адресою: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 («Книжка»).

     


    Підписатись на новини