ГАРЯЧА ЛІНІЯ:  0 800 300 545

УКРПОШТА - ТАМ, ДЕ ПОТРIБНО ВАМ!
UA | RU | EN

правила

1. Загальні положення

1.1. Автоматизована система самообслуговування «Uticket» (далі АС «Uticket») призначена для надання наступних послуг (далі – Послуги):
1.2. Замовлення проїзних/перевізних документів з наступним друком та отриманням проїзних документів у квитковій касі.
1.3. Послуга вважається наданою Виконавцем і отриманої Замовником в повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення та надання Замовнику унікального номера Інтернет-замовлення у вигляді, який дозволяє роздрукувати його на Бланке Інтернет-замовлення або скопіювати (переписати, отримати у вигляді СМС-повідомлення).
1.4. Покупки електронних проїзних документів (електронний квиток, який не вимагає обміну в касі).
1.5. Послуга вважається наданою Виконавцем і отриманої Замовником в повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення і надання Замовнику електронного квитка в вигляді, що дозволяє роздрукувати його, або скопіювати іншим чином для пред’явлення провіднику при посадці в поїзд.

В залізничних касах Криму видача квитків, оформлених через Інтернет (і в нашій системі і в будь-який інший) не здiйснюється! Бланк замовлення не дає права на посадку і проїзд в поїзді, перевезення багажу залізничним транспортом і підлягає обов’язковому обміну на ППД (Проїзний і перевізний документ – “паперовий квиток”) у будь автоматизованій залізничній касі материкової частини України.

2. Реєстрація на сайті
2.1. Замовник зобов’язаний ознайомитися з Угодою публічної оферти про надання послуг АС «Uticket» перед тим, як починати реєстрацію на Сайті та погодитися з її умовами. Для того, щоб зареєструватися на Сайті перейдіть за посиланням «Реєстрація», яке знаходиться в правій верхній частині сторінки сайту і пройдіть реєстрацію. У разі, якщо Ви плануєте користуватися банківською платіжною картою для оплати Послуг, вказуйте прізвище та ім’я саме так, як вони зазначені на Вашій платіжній карті.
2.2. Після введення всіх обов’язкових даних відзначених знаком * – натисніть кнопку «Підтвердити». Після виконання реєстрації, на вказану Вами адресу електронної пошти буде надіслано лист-підтвердження з посиланням по якому вам потрібно перейти, щоб підтвердити Реєстрацію. Після чого, Ви будете повернуті на Сайт, в правій верхній частині сторінки якого буде вказаний Ваш логін.
2.3. Надалі ви зможете заходити на сайт, використовуючи логін і пароль, вказаний при реєстрації. Ви повинні вказати ваші справжні Ім’я і Прізвище під час реєстрації! Всі спірні питання, пов’язані з отриманням послуг, будуть вирішуватися з використанням зазначених при реєстрації даних!

Будь-які дії, які були здійснені з використанням Ваших логіна і пароля вважаються здійсненими Вами особисто. Будь ласка, зберігайте конфіденційність Ваших логіна і пароля!

3. Інформація про перевезення

3.1. Відповідальність за достовірність наданої інформації про послугу перевезення (правильності розкладу, виду транспортного засобу та інших даних) лежить на власнику ресурсу. Власником ресурсу у випадку з автобусними квитками є автоперевізник або автовокзал, а у випадку з залізничними квитками Укрзалізниця. АС «Uticket» не є власником ресурсу і відповідальність за достовірність інформації надану власником ресурсу не несе.

4. Послуги системи
4.1. Інтернет-замовлення проїзних і перевізних документів на залізничні пасажирські перевезення.
4.2. Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів (квитків) з подальшим їх отриманням у квитковій касі дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон і місце в ньому, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи в автоматизованій залізничній квитковій касі на території України. Послуга замовлення перевізних документів дозволяє придбати документи на перевезення додаткового багажу (багажну квитанцію), перевізного документу на тварину чи техніку.

Коди квитків обмінюються тільки в касах Укрзалізниці на території України. В інших країнах отримати квиток неможливо.

4.3. Інтернет-замовлення проїзних документів на залізничні пасажирські перевезення можливий тільки для повних та дитячих проїзних документів. Послуги Інтернет-замовлення пільгових, військових, безкоштовних, проїзних документів не надаються.
4.4. Інтернет-замовлення може бути здійснено за 45 діб до моменту відправлення поїзда з урахуванням необхідного для отримання квитка в касі часу. Для замовлення квитка виберіть станцію відправлення та прибуття, дату поїздки, поїзд, вагон та місця в вагоні.
4.5. При одному одноразовому зверненні до Системи та замовленні квитків, Ви можете замовити максимально тільки 4 квитки тільки в одному вагоні одного поїзду. Загальна кількість звернень до системи «Uticket» не обмежена.
4.6. Замовлення перевізних документів можливе тільки в разі придбання проїзного документа. Один пасажир може оформити за одним перевізним документом кожен з 3-х видів перевізних документів на доповнення до свого квитка.
4.7. Після вибору місць у вагоні, введіть імена та прізвища пасажирів, погодьтеся з Правилами та натисніть кнопку «Замовити». У разі, якщо Ви не зареєструвалися попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати Інтернет-замовлення (інлайнова реєстрація).
4.8. Виберіть зручний спосіб оплати вартості Інтернет-замовлення та натисніть кнопку «Сплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а вибрані Вами місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами. Оплата вартості квитків проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи. Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів є платною. Після оплати вартості Інтернет-замовлення, Вам буде надано бланк Інтернет-замовлення на отримання проїзних документів, що містить унікальний номер з 16 символів (наприклад: ПКЯ – Е5-1184905-0205).
4.9. Бланк Інтернет-замовлення буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», а також буде відправлений на адресу електронної пошти зазначеній при реєстрації. За бажанням Замовника код Інтернет-замовлення може бути відправлений у вигляді SMS-повідомлення.
4.10. У разі втрати Замовником коду Інтернет-замовлення, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет». Замовник або уповноважена ним особа повинні пред’явити код Інтернет-замовлення в залізничну квиткову касу в будь-якому вигляді, який забезпечує його однозначне зчитування касиром.
4.11. На підставі коду замовлення касир роздруковує проїзні документи на бланках суворої звітності. Отримати замовлені проїзні документи може особисто Замовник або третя особа, якій буде передано код Інтернет-замовлення. Відповідальність за своєчасне отримання проїзних документів і квитковій касі несе особа, яка скористалася послугою Інтернет-замовлення!
4.12. Рекомендований час звернення в квиткову касу – не менше ніж за 15 хвилин до відправлення поїзда.
4.13. У разі запізнення пасажира на поїзд, він може звернутися в касу з метою обміну коду Інтернет-замовлення на проїзні документ з метою повернення частини їх вартості протягом 1 години з моменту відправлення поїзда.

Відповідальність за збереження конфіденційності Інтернет-замовлення несе замовник. Код Інтернет-замовлення надає одноразову право на отримання проїзних документів.

4.14. Після отримання Замовником, або уповноваженою особою проїзних документів, код Інтернет-замовлення є недійсним.
4.15. Перелік замовлень, зроблених за допомогою сервісу «Uticket», зберігається на приватній сторінці користувача (Особистий кабінет).
Отримання проїзних документів можливе тільки за пред’явленням касиру документа, який засвідчує особу. Особа, яка отримує замовлені квитки, зобов’язана поставити на роздрукованою касиром квитанції підпис, вказати свої прізвище, ім’я та по батькові, назву, серію та номер документа, що пред’являються і передати цю квитанцію касиру. У разі відсутності документа, що посвідчує особу, проїзні документи не видаються!

4.16. Електронний проїзний/перевізний документ (ЕПД). Електронний залізничний квиток
Послуга продажу електронних проїзних / перевізних документів (ЕПД) дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон і місце в ньому, а також сплатити вартість квитка та отримати проїзні документи у вигляді, який дозволяє пред’явити їх при посадці (в роздрукованому вигляді або на екрані мобільного телефону або іншого пристрою), та розпізнати QR-код зчитувальних пристроїв провідника. Візуальна форма електронного проїзного документа називається Посадочним документом.
4.17. На даний момент продаж електронних квитків на залізничні пасажирські перевезення доступно тільки для повних та дитячих проїзних документів. Електронний квиток може бути куплений за 30 діб до часу відправлення поїзду з урахуванням необхідного для отримання квитка в касі часу.
4.18. Для замовлення електронного квитка виберіть станцію відправлення та прибуття, дату поїздки, поїзд, вагон та місця в вагоні. При одному одноразовому замовленні квитків, Ви можете замовити максимально тільки 4 проїзних документи тільки в одному вагоні одного потягу. Загальна кількість звернень до системи «Uticket» не обмежена.
4.19. Після вибору місць у вагоні, введіть імена та прізвища пасажирів, погодьтеся з даними Правилами і натисніть кнопку «Замовити». У разі, якщо Ви не зареєструвалися попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати вартості електронного квитка. Виберіть зручний спосіб оплати вартості електронного квитка та натисніть кнопку «Сплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а вибрані Вами місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами. Оплата проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи.
Залізничні квитки є іменними. Ім’я та прізвище пасажира повинні бути введені точно так само і на тій же мові, як вони значаться в посвідченні особи пасажира, яке буде пред’явлено провіднику при посадці. Якщо ім’я та прізвище в квитку не співпадають з даними в квитку, посадка проведена не буде.

4.20. Послуга з придбання електронних проїзних документів є платною. Після оплати вартості електронного квитка (ЕПД), Вам буде наданий бланк електронного квитка (посадковий документ), де буде вказано всі необхідні дані про поїздку. Бланк електронного квитка також включає в себе QR-код (двомірний штрих-код), в якому міститься інформація про поїздку і особистості пасажира. Бланк електронного квитка буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», а також буде відправлено на адресу електронної пошти зазначеної при реєстрації.
4.21. Перелік замовлень, зроблених за допомогою сервісу «Uticket», зберігається на приватній сторінці користувача («Особистий кабінет»). Електронний квиток є проїзним документом і дає право на проїзд. У разі втрати Замовником електронного квитка, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет».
4.22. Пасажир повинен пред’явити бланк посадочного документу (візуальної форми ЕПД) провіднику при посадці в будь-якому вигляді, який забезпечує розпізнавання QR-коду зчитувальним пристроєм (в роздрукованому вигляді або на екрані мобільного пристрою).
4.23. У разі, якщо QR-код був пошкоджений і зчитування його неможливо, провідник може підтвердити інформацію про поїздку введенням унікального номеру квитка в зчитувальний пристрій. Електронний квиток (ЕПД) є проїзним документом і не підлягає обміну в касі на квиток, надрукований на бланку суворої звітності.
4.24. Рекомендований час посадки на поїзд – за 30 хвилин до відправлення поїзда.
4.25. У разі запізнення пасажира на поїзд, він може звернутися в касу з метою обміну електронного квитка на проїзні документ з метою повернення частини їх вартості до моменту прибуття поїзду до кінцевої зупинки.

Електронний квиток дає право на проїзд тільки при пред’явленні провіднику документа, що посвідчує особу пасажира (паспорт або водійське посвідчення, а для дітей оригінал свідоцтва про народження). За відсутності такого документа, посадку дозволено НЕ БУДЕ!

4.26. Посвідчення особи (оригінал свідоцтва про народження) необхідно надати також у разі проїзду дітей.

5. Бронювання залізничних квитків
5.1. Бронювання залізничного квитка є платною послугою. При здійсненні бронювання залізничного квитка, оплачується тільки сама послуга бронювання, а вартість квитка повинна бути оплачена безпосередньо в касі при отриманні квитка. На бланку замовлення броні буде зазначено термін, до якого квиток повинен бути викуплений в касі. Якщо пасажир не звернеться в касу в зазначені терміни, бронь буде знято.
5.2. Вартість послуги бронювання не підлягає поверненню. Детальніше про послугу бронювання ЖД квитків.

6. Інтернет-замовлення проїзних документів на автобусні пасажирські перевезення
6.1. Послуга Інтернет – замовлення проїзних документів з наступним друком та отриманням у квитковій касі (інтернет – замовлення автобусного квитка) дозволяє вибрати маршрут, дату, автобус та місця в автобусі, сплатити проїзні документи та отримати автобусні квитки в квитковій касі того обласного підприємства автобусних станцій (ОПАС), зі станції якого здійснюється відправлення автобуса згідно Інтернет-замовлення.
6.2. Інтернет-замовлення проїзних документів здійснюється тільки для повних проїзних документів, послуга за замовленням пільгових проїзних документів не надається.
6.3. Кількість звернень до системи «Uticket», необмежено. Інтернет-замовлення проїзних документів може бути здійснено в строк не раніше ніж за 45 діб до моменту відправлення автобуса з урахуванням необхідного для отримання проїзних документів у квитковій касі часу.
6.4. Для замовлення проїзних документів оберіть станцію відправлення та призначення, дату поїздки, а потім виберіть рейс і кількість місць в автобусі. Натисніть кнопку «Замовити». Перевірте інформацію про рейс та зазначені Вами дані та натисніть кнопку «Сплатити». Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів з наступним друком та отриманням документів у квитковій касі є платною.
6.5. Для оплати послуг встановлено термін в 15 хвилин від моменту підтвердження замовлення натисканням кнопки «Оплатити». Якщо протягом встановленого строку Ви не проведете оплату Послуги, замовлення буде анульовано.
6.6. Після оплати вартості Інтернет-замовлення, Вам буде наданий бланк Інтернет-замовлення на отримання проїзних документів, що містить унікальний номер замовлення (наприклад: Д-1184985-0205, номер замовлення може відрізнятися в залежності від області). Бланк Інтернет-замовлення буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», а також буде відправлено за адресою електронної пошти зазначеною при реєстрації. За Вашим бажанням, код Інтернет-замовлення може бути відправлений у вигляді SMS повідомлення. У разі втрати Замовником коду Інтернет-замовлення, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет».
6.7. Замовник або уповноважена ним особа повинна пред’явити код Інтернет-замовлення касиру автобусної каси того обласного підприємства автобусних станцій, зі станції якого відбувається відправлення пасажира згідно Інтернет-замовлення у вигляді, який забезпечує його однозначне зчитування касиром. На підставі коду замовлення касир роздруковує проїзні документи. Отримати замовлені проїзні документи може особисто Замовник, або особа, якій буде надано код Інтернет-замовлення.

Відповідальність за збереження конфіденційності Інтернет-замовлення покладається на замовника. Код Інтернет-замовлення надає одноразове право на отримання проїзних документів. Після отримання Вами, або уповноваженого Вами особи проїзних документів, код Інтернет-замовлення є недійсним. Перелік замовлень, зроблених за допомогою АС «Uticket», зберігається на приватній сторінці користувача («Особистий кабінет»).

6.8. Отримання проїзних документів можливе тільки при пред’явленні касиру документа що засвідчує особу. Особа, яка отримує замовлені квитки, повинна поставити на роздруковану касиром квитанції особистий підпис, вказати свої прізвище, ім’я та по батькові, назву, серію та номер документу, що пред’являється і передати цю квитанцію касиру. При відсутності документа, що посвідчує особу, проїзні документи не видаються!
6.9. Відповідальність за своєчасне отримання проїзних документів у квитковій касі несе особа, яка скористалася послугою Інтернет-замовлення!
6.10. Рекомендований мінімальний строк звернення до квиткову касу – за 15 хвилин до відправлення автобуса.

7. Електронний авіаційний квиток
7.1. Послуга продажу електронних проїзних документів на авіаційний транспорт дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, клас обслуговування і авіакомпанію перевізника, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи у вигляді, який дозволяє пред’явити їх при реєстрації в аеропорту для отримання посадкового талона (порядок проходження реєстрації на рейс може відрізнятися в залежності від рейсу і аеропорту відправлення).
7.2. Для замовлення електронного квитка виберіть аеропорт відправлення та прибуття, дату поїздки, клас обслуговування і інші необхідні опції.
7.3. Після вибору рейсу введіть імена та прізвища пасажирів, серію та номер закордонного паспорта та інші необхідні дані, погодьтеся з даними Правилами і натисніть кнопку «Замовити». У разі, якщо Ви не зареєструвалися попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати вартості електронного квитка. Виберіть зручний спосіб оплати вартості електронного квитка та натисніть кнопку «Сплатити».
7.4. Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а вибрані Вами місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами.
7.5. При бронюванні квитків з пересадкою відповідальність за своєчасну реєстрацію на пересадочний рейс, а також відповідальність за вибір пересадочних рейсів лежить на пасажиру. Детальніше про рейси з пересадкою.
7.6. Оплата проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи.
7.7. Послуга з придбання проїзних документів є платною. Після оплати вартості електронного квитка, Вам буде наданий бланк електронного квитка, де буде вказано всі необхідні дані про поїздку. Бланк електронного квитка буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», а також буде відправлений на адресу електронної пошти, зазначеної при реєстрації.
7.8. Перелік замовлень, зроблених за допомогою сервісу «Uticket», зберігається на приватній сторінці користувача («Особистий кабінет»).Електронний авіа квиток є проїзним документом і дає право на проїзд. У разі втрати Замовником електронного квитка, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет».
7.9. Пасажир повинен пред’явити бланк електронного квитка на стійці реєстрації в аеропорту при посадці.

Відповідальність за правильність заповнення таких даних як: ім’я та прізвище пасажира, номер паспорта, адреси електронної пошти та контактного телефону несе пасажир. У разі неправильного зазначення даних, а також неможливості зв’язку з пасажиром ні по одному з доступних каналів (електронна пошта або телефон) підприємство відповідальність не несе!

7.10. Рекомендований час початку реєстрації – за 3 години до відправлення рейсу. Граничний термін отримання посадкового талона на реєстраційній стійці в аеропорту – 40 хвилин до відправлення рейсу. Відповідальність за своєчасне звернення на реєстраційну стійку та отримання посадкового талона несе особа, яка скористалася послугою!
Електронний квиток дає право на переліт тільки при пред’явленні в аеропорту документа, що посвідчує особу пасажира (паспорт). За відсутності такого документа, реєстрація на рейс дозволена НЕ БУДЕ!

7.11. Посвідчення особи (оригінал свідоцтва про народження) необхідно надати також у разі проїзду дітей.

8. Тарифи без повернення
8.1. Деякі квитки не можна здати, обміняти або внести в них які-небудь зміни. Такі квитки відзначені значком “Тариф не підлягає поверненню”

Квитки відмічені значком «безповоротний тариф» не можна здати, обміняти, або внести до нього якісь зміни.

9. Квитки бюджетних перевізників (low cost)
9.1. Квитки low cost авіакомпаній відзначені значками “low cost” і “безповоротний тариф”. Правила авіакомпаній забороняють внесення будь яких змін в такі квитки (дати вильоту, імені пасажира і т.д.), а також можливість здати такий квиток і повернути витрачені на його покупку кошти.
9.2. Також бюджетні авіаперевізники обмежують сервіс надаваний на борту, кількість безкоштовно перивозимого багажу та харчування. Зазвичай всі послуги надаються за додаткову плату.
9.3. Детальніше про бюджетні авіакомпаніях

10. Авіаквитки на чартерні рейси
10.1. Квитки на чартерні рейси також підпадають під обмеження про повернення коштів за квиток. Але на відміну від бюджетних авіарейсів, зазвичай послуги на борту чартерів опиняються так само як і на регулярних рейсах.
10.2. Правила регламентують норму провозу багажу, надання послуг і можливості чи неможливості повернення коштів за квитки належить авіакомпанії.
10.3. Порядок повернення коштів за невикористані проїзні документи.

11. Залізничні квитки
11.1. Повернення невикористаних квитків на залізничні пасажирські перевезення, які були оформлені за допомогою системи «Uticket», здійснюється відповідно до Правил перевезення пасажирів, після роздрукування проїзних документів на бланках суворої звітності (паперовий квиток) в залізничній касі.
11.2. При поверненні проїзного документа, необхідно пред’явити документ, що засвідчує особу.
11.3. При поверненні квитка будуть утримані:
– Встановлені правилами Укрзалізниці комісійні збори,
– Комісії, сплачені при оформленні Інтернет-замовлення,
– Збори за переказ грошових коштів.

Повернення відбувається на той платіжний засіб, за допомогою якого квиток був придбаний. Якщо квиток був оплачений за допомогою пластикової карти – на пластикову карту і т.п.

12. Автобусні квитки

12.1. Повернення коштів за невикористані автобусні квитки, оформлені за допомогою системи «Uticket», здійснюються згідно діючих Правил перевезення пасажирів, після роздрукування проїзних документів в касі ОПАС (обласне підприємство автобусних станцій). Повернення необхідно здійснювати в тій же касі, де квитки були роздруковані (тобто на станції відправлення автобуса). При поверненні проїзного документа, необхідно пред’явити документ, що засвідчує особу.
12.2. При цьому утримуються (не повертаються) такі збори:
– Збори, передбачені Правилами перевезень пасажирів автомобільним транспортом,
– Комісійні збори за оформлення Інтернет-замовлення
– Збори за переказ грошових коштів.
12.3. Утримання із тарифу здійснюється відповідно до Правил перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

13. Авіаційні квитки
13.1. Якщо повернення коштів, сплачених за авіаційні квитки, оформлені за допомогою системи «Uticket» здійснюється до закінчення робочого дня (21:00 в будні дні і до 18:00 у вихідні та святкові), протягом якого він був куплений, пасажиру повертається повна вартість квитка за вирахуванням комісійного збору, встановленого в системі «Uticket», та збору за переказ грошових коштів, встановлюваного платіжними системами.

Квитки відмічені як «безповоротний тариф» не підлягають поверненню та обміну.

13.2. У всіх інших випадках, при поверненні авіаційних квитків Замовнику не повертаються комісійні збори, сплачені при оформленні замовлення, збори за переказ грошових коштів і утримується частина вартості авіаквитків в залежності від правил застосування тарифу, встановлюваного авіакомпанією.

Всі запити про повернення та ануляції квитків обробляється в день звернення. Всі дані (особливо суми повернень) є дійсними тільки в день звернення (до 21:00). На наступну добу після надходження звернення умови повернень можуть бути змінені авіакомпанією.

13.3. Для здійснення процедури повернення коштів сплачених за авіаквитки зверніться в службу технічної підтримки для уточнення суми повернення та інструкцій щодо заповнення заявки на повернення коштів за контактами нижче. Також здійснити повернення можна написавши електронного листа в тій же темі в якій був висланий квиток.
+38 (099) 113-05-07 support@uticket.ua
13.4. Послуга заміни авіаційного квитка, оформленого за допомогою системи «Uticket», є платною, її вартість становить 35 гривень. За зміну даних в квитку (тобто його обмін) авіакомпанія також утримує певну суму згідно правил застосування тарифів авіакомпанії.
13.5. Підсумкова сума, яка підлягає утриманню при поверненні або обміні квитка, буде повідомлена Вам до моменту повернення / обміну квитка!

Готелі

В найближчий час на нашому сайті з’явиться і сервіс онлайн бронювання готелів. В першу чергу він буде базуватись на таких українських системах бронювання готелів як Hotels24 та УкрТурс ( http://ukrtours.com ). Ці всеукраїнські системи онлайн бронювання номерів у готелях дадуть можливість надати Вам оптимальні варіанти проживання в будь-якій точці України, враховуючи індивідуальні побажання та фінансові можливості кожного.