Система управління якістю обслуговування…

DSC06931 DSC06936 DSC06943

Конфлікти – це норма життя.
Коли вам здається, що у вашому
житті немає конфліктів,
перевірте, чи є у вас пульс.
Ч. Ліксон

 

15 червня 2016 року в Житомирській дирекції УДППЗ «Укрпошта» пройшов тренінг-семінар на тему: «Система управління якістю обслуговування у т.ч. управління конфліктами користувачів послуг «Укрпошти». В навчанні взяли участь начальники та заступники відділень поштового зв’язку міста Житомира.

 

Конфлікт. Скільки неприємних спогадів пов’язано з цим словом. Конфлікти супроводжуються нерозумінням, образами, почуттям невдоволення, стресами, зруйнованими взаєминами… Напевне, немає такої людини, яка у своєму житті не побувала б у конфлікті, адже конфліктною є будь-яка ситуація, у якій зіштовхуються різні погляди, потреби, інтереси, цілі, бажання різних людей. Конфлікти вносять напруженість у стосунки, позбавляють нас спокою і радості, не дають можливості повноцінно працювати. А особливо прикро те, що конфлікти виникають найчастіше через дрібниці, через наше невміння спілкуватись, небажання зважати на потреби інших.

 

Основним завданням тренінгу було, перш за все – змінити ставлення учасників до конфліктних ситуацій, відпрацювати навички ефективного реагування на протидію або сумнів, навчити учасників технології роботи у конфлікті.