Спільними зусиллями – до нових змін

dn

Підвищення ефективності роботи філіалу, удосконалення технологічних процесів, розвиток пріоритетних напрямів маркетингової діяльності, пошук нових форм співпраці з відділеннями поштового зв’язку – ці та інші питання активно обговорювались на підсумковому засіданні Ради керівників Дніпропетровської дирекції УДППЗ «Укрпошта» за 9 місяців 2015 р., яке відбулось 11 листопада у Дніпропетровському поштамті за участі директора з персоналу Генеральної дирекції УДППЗ «Укрпошта» Олени Дмитрівни Нікольської та в.о. директора Дніпропетровської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Ваграма Генриховича Гуляна.

 

Чи не вперше за всі часи засідання Ради проводилось у форматі круглого столу, під час якого в ході дискусій та обговорень вирішувались актуальні питання розвитку поштової галузі регіону. Кожен присутній мав можливість висловити власну точку зору на те чи інше питання, поділитися напрацьованим досвідом зі своїми колегами. Зокрема, такий діалог став особливо корисним для запрошених на Раду економістів та фахівців з продажу послуг районних підрозділів дирекції.

 

«Сьогоднішнє наше засідання покликане, передусім, спільними зусилля визначити подальші напрямки роботи Дніпропетровської дирекції, – зазначив у своєму виступі Ваграм Генрихович Гулян. – Ми маємо бути єдиною командою, в якій кожен зацікавлений в отриманні позитивного результату. Пошті потрібні люди, які хочуть працювати, які здатні виконувати свою роботу швидко і якісно.
За останні роки ситуація на поштово-логістичному ринку послуг і наша роль на ньому кардинально змінилась. Нам доводиться конкурувати з багатьма компаніями. Ми не можемо дозволити собі і далі сидіти на місці. Ми маємо шукати нові форми взаємодії з клієнтами, пропонувати їм ті послуги, які задовольняли б їх потреби
».

 

Важливим кроком у цьому напрямку стало впровадження на базі одного з Центрів поштового зв’язку диференційного підходу до продажу послуг у відділеннях в залежності від попиту споживачів.

 

За словами Ваграма Генриховича, «Якщо в одному відділенні поштового зв’язку найбільш затребуваною є послуга з приймання платежів – ми маємо зробити акцент саме на ній. Наприклад, організувати додаткове робоче місце оператора. Якщо ж в іншому відділенні споживачі охоче купують пральний порошок – ми маємо забезпечити відділення цією групою товару у більшій кількості. Потрібно, в першу чергу, продавати ті послуги, які користуються найбільшим попитом. Отримувати доходи, задовольняючи потреби і якісно обслуговуючи споживачів».

 

У ході засідання Ради керівників кожен заступник директора охарактеризував найближчі перспективи розвитку Дніпропетровської пошти в тому чи іншому напрямку. Так, заступник директора з питань фінансів та економіки Наталія Безугла у своїй доповіді зосередила увагу на фінансовому стані філіалу. Зокрема, вона зазначила, що незважаючи на зниження обсягів обміну кореспонденцією, як звичайними листами, так і рекомендованими, у регіоні продовжують збільшуватись обсяги вихідних посилок. Активізувалось пересилання відправлень з смс-повідомленнями. Тож, за її словами, потенціал в отриманні доходів – дуже великий, лише слід його правильно використовувати.

 

А як саме використовувати і в яких напрямках активно працювати – про це повідомив заступник директора з питань продажу послуг Андрій Тонкошкур. На часі – поглиблена співпраця з корпоративними клієнтами, якісне проведення передплатної кампанії на 2016 рік, активізація найбільш дохідних сервісів «Укрпошти», як-от «Кур’єрська доставка», «Прискорена пошта» тощо.

 

Одним із важливих питань стала ефективна реалізація технічної політики дирекції. Заступник директора з технічних питань Вячеслав Бут зазначив, що у найближчий час буде сформована мобільна бригада робітників, які забезпечуватимуть усунення дрібних несправностей у відділеннях області, встановлення нового технічного устаткування тощо. Особливу увагу він звернув на посилення контролю за споживанням енергопаливних ресурсів та звітував про готовність відділень до роботи в осінньо-зимових умовах.

 

До речі, у цьому році завдяки особистій допомозі генерального очільника «Укрпошти» Ігоря Віталійовича Ткачука у Дніпропетровській дирекції з’явились фінансові можливості для відновлення робіт по реконструкції Нікопольського Центру поштового зв’язку та котельні Дніпропетровського пошту, придбання та встановлення твердопаливних котлів у Цеху перевезення пошти, переведення автомобілів на газобалонне обладнання.

 

Особливо актуальною для дирекції залишається робота з покращення якості обслуговування споживачів. «Робота у відділеннях, насамперед, передбачає спілкування з людьми, – зазначила заступник директора з питань технології Любов Демянович. – Від того, з яким настроєм клієнт піде від нас, залежить – чи повернеться він у майбутньому. Ми завжди повинні вміти стати на місце споживача і відчути себе у тій чи іншій ситуації. Повірте, клієнти готові вибачити нам невеликі помилки за умови, якщо ми будемо уважними до них. Задача працівників – вислухати і допомогти, дати зрозуміти, що ми вирішимо його питання».

 

Підсумовуючи засідання Ради, Олена Дмитрівна Нікольська відзначила її високу ефективність та результативність й зауважила, що «У Дніпропетровській дирекції є найголовніше – її колектив, об’єднаний командним духом і величезним бажанням рухатися вперед. Зараз слід лише сконцентруватися на виконанні поставлених завдань, на втіленні в життя конструктивних задумів, їх успішної реалізації. Запевняю, у цьому напрямку ви маєте колосальну підтримку з боку Генеральної дирекції та особисто Ігоря Віталійовича Ткачука».