Торгівля – пріорітетний напрям розвитку

IMG_0309

24 березня у Вінницькій дирекції відбулась нарада з регіональним менеджером з торгівлі Людмилою Миколаївною Касімовою. Основна тема – провадження торгівельної діяльності в дирекції, вирішення проблемних питань та основних задач, які стоять перед працівниками даного напрямку діяльності. На зустрічі були присутніми директор Вінницької дирекції Наталія Костюк, заступник директора з розвитку мережі Олена Яблочнікова, працівники відділу торгівлі при дирекції та відповідальні особи у ЦПЗ.

 

Відкриваючи нараду, директор зазначила, що основний акцент сьогоднішнього діалогу – нові аспекти провадження торгівельної діяльності, адже торгівля була і залишається одним із пріоритетних напрямків роботи дирекції та має значний потенціал у збільшенні доходної частини.

 

Під час зустрічі було розглянуто питання введення змін у порядок ведення торгівельної діяльності, особливо в частині товарного запасу ВПЗ, що дозволить оптимізувати залишки, розширити асортимент наявної продукції, в результаті збільшивши показники ефективності провадження торгівельної діяльності.

 

Як відзначила Людмила Миколаївна, сьогодні стоїть завдання – повне розкриття потенціалу дирекції по основних товарних групах. Для цього буде розроблено план товаропостачання по кожній групі товарів, їх вартості, кількості замовлень та залишків. Для ефективної роботи в даному напрямі необхідно забезпечити всебічну співпрацю, вибудувавши ефективну модель діалогу від працівників ВПЗ до департаменту торгівлі, з можливістю надання пропозицій від усіх ланок для вдосконалення роботи, забезпечивши постійний контроль, аналіз та прогнозування діяльності безпосередньо на місцях. Необхідно відпрацювати чітку систему взаємодії, щоб бачити можливі шляхи вдосконалення роботи.

 

Окремо було опрацьовано питання здійснення замовлень, внесення змін у даний процес, при цьому враховуючи середньомісячну реалізацію та залишки товарів. В даному питанні значна роль відведена працівникам у районах, окрім усього вони будуть і аналітиками, які зможуть правильно проаналізувати та прогнозувати оптимальний розмір замовлення, враховуючи ряд факторів, які впливають на роботу підприємства в сьогоднішніх умовах. Для покращення результативності роботи буде здійснюватись постійний контроль за діяльністю ВПЗ з торгівлі, в тому числі з виїздом на місця. В оператвивному порядку будуть прийматись рішення про перерозподіл товарів у мережі.

 

Людмила Касімова проанонсувала промоактивності з продажу ТНС, 8 позицій товару матимуть значні знижки, серед них: рис, олія, кілька, цукерки, пральний порошок, туалетне мило. Попередньо на місцях необхідно буде повідомити про дану акцію, шляхом роздачі листівок населенню. Було зазначено, що такі акції у мережі будуть проходити регулярно, в результаті маємо отримати зростання клієнтопотоку.
Загалом, підприємством обрано курс на наповнення мережі якісними та затребуваними товарами з широким асортиментом та конкурентоспроможними цінами.