ГАРЯЧА ЛІНІЯ:  0 800 300 545

УКРПОШТА - ТАМ, ДЕ ПОТРIБНО ВАМ!
UA | RU | EN

Залізничний квиток

Прості кроки до замовлення залізничного квитка:

    1. Оберіть станцію відправлення/прибуття поїзду та дату для проведення пошуку.
    2. У розкладі доступних поїздів оберіть той, що підходить вам найкраще. Оберіть тип вагону: плацкарт, люкс, купе, або клас вагону у разі з швидкісними поїздами Інтерсіті+.
    3. Вкажіть місця на карті вагону поїзду.
    4. Обв’язково вкажіть прізвище та ім’я пасажира у такому вигляді та тією мовою, як вказано в документі, що пред’являються пасажиром при здійснені посадки в поїзд.
    5. Вкажіть, що ви згодні з правилами замовлення квитків на поїзд.
    6. Оберіть спосіб оплати та придбайте залізничні квитки.

Увага! Залізничні квитки, позначені як електронні, надають право на пряму посадку у вагон потягу без попереднього обміну його в касі залізничного вокзалу. Для здійснення посадки пред’явіть роздрукований електронний квиток (посадочний документ) разом із документом, що посвідчує особу.
У разі, якщо з вами подорожує дитина до 16 років, посвідченням її особи є оригінал свідоцтва про народження.
Будь-ласка ознайомтесь з повним текстом правил замовлення квитків на поїзд.
При використанні web-браузера Internet Explorer можливі проблеми в роботі сервісу. Рекомендуємо використовувати останні версії web-браузерів Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari.

Гаряча лінія підтримки користувачів: (044) 22 11 438, help@transbilet.com.ua