Участь в програмі житлових субсидій – важливе завдання поштовиків

mik1

Укрпошта приступила до виконання важливого соціально-значимого завдання – вручення комплекту документів населенню для оформлення житлових субсидій. Розроблено спрощений механізм подачі документів для призначення субсидій (заява, декларація про доходи і витрати) через пошту в управління соціального захисту населення (без тривалого перебування в чергах).

 

Подача документів через пошту – це, дійсно, швидко, надійно, зручно. До того ж, працівники пошти нададуть оперативну консультацію про програму субсидій, дадуть відповіді на основні питання щодо заповнення документів, запропонують споживачеві, при необхідності, допомогу при заповненні заяви та декларації, віднесуть конверт з вкладеними в нього документами до відділення Укрпошти.

 

Для якісного і результативного виконання цього масштабного завдання (до початку опалювального сезону за допомогою працівників підприємства Укрпошта до даної програми планується залучити не менше 4,5 млн. Сімей) необхідно провести навчання персоналу.

 
mik2

Проведення семінарів-тренінгів, почате минулого тижня в районах області, продовжилося і в обласному центрі у рамках проведених щомісяця «День якості». Оскільки, це спільний проект з управліннями соціального захисту населення державних адміністрацій, то у навчанні, поряд з фахівцями Миколаївської дирекції Укрпошти взяла участь заступник директора департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Таміла Сербулева.

 
mik3

Начальникам відділень поштового зв’язку доступно, з використанням матеріалів дистанційного курсу, розробленого фахівцями Укрпошти, розповіли про особливості даного проекту, напрямки його реалізації, ролі в ньому працівників пошти та управлінь соцзахисту.
Керівник обласної дирекції Укрпошти Дмитро Ганіченко, звертаючись до учасників навчання, висловив тверде переконання, що миколаївські поштовики з честю виконуватимуть поставлене завдання і підтвердять авторитет Укрпошти, як соціально орієнтованого підприємства, що працює в інтересах держави та споживачів послуг.