ГАРЯЧА ЛІНІЯ:  0 800 300 545

УКРПОШТА - ТАМ, ДЕ ПОТРIБНО ВАМ!
UA | RU | EN
  • A- A A+
  • Укрпошта впровадила продаж електронних залізничних квитків

    З 1 листопада 2014 року національний оператор поштового зв’язку надає можливість споживачам купувати електронні квитки на потяги Укрзалізниці у будь-якому відділенні поштового зв’язку або он-лайн на корпоративному сайті Укрпошти.

     

    Такий електронний квиток є повноцінним перевізним документом та, на відміну від маршрут-квитанції, не потребує обміну в касах вокзалу. Е-квиток надає пасажиру ті самі права, що і його паперовий аналог.

     

    Завдяки QR-коду електронний посадочний документ містить всю необхідну інформацію про пасажира, що зберігається в електронній базі даних. Для здійснення посадки на потяг, пасажиру достатньо пред’явити QR-код або роздрукований електронний квиток, а також документ, що посвідчує особу.

     

    Впроваджуючи європейські стандарти якості обслуговування клієнтів, найбільші державні підприємства країни Укрпошта та Укрзалізниця об’єднали зусилля задля зручності та комфорту споживачів. В Європі, наприклад, звичайні квитки в касах становлять лише десяту частину від квитків електронних.

     

    Крім того, електронний квиток як повноцінний проїзний документ має статус звітного розрахункового документа (фіскального чека), який можна використати для звітування перед бухгалтерією про службове відрядження та отримання компенсації за проїзд.

     

    За інформацією Укрзалізниці, на сьогодні електронний квиток впроваджено у 97% потягів міжміського сполучення України. На потяги, де не впроваджено електронні квитки, пасажиру видається маршрут-квитанція, яку перед посадкою у вагон необхідно обміняти на посадочний документ у касі залізничного вокзалу.


    Підписатись на новини