Укрпошта вже майже половину повідомлень клієнтам надсилає через Viber

viber
 

Укрпошта з лютого почала інформувати клієнтів про надходження поштових відправлень та грошових переказів через мобільний додаток Viber.
Для клієнтів, у кого не встановлений або вимкнений цей мобільний додаток , Укрпошта надсилає як і раніше СМС-повідомлення.

 

Інформування через Viber є більш зручним, ця послуга подобається нашим клієнтам.

 

«На початку впровадження послуги через Viber було відправлено 24%, а зараз вже 44% від загальної кількості тестових повідомлень. Ми будемо далі покращувати цей сервіс та розглядаємо можливості інформування клієнтів за допомогою інших популярних месенджерів», – сказав заступник генерального директора з інформаційних технологій Укрпошти Сергій Галаган.

 

Загалом за місяць Укрпошта надсилає до 1,5 млн. коротких текстових повідомлення своїм клієнтам.