Контакт-центр: 0 800 300 545
  • A- A A+
  • Перелік послуг у відділеннях Укрпошти, що поновили роботу після кібератаки (оновлюється)

    Шановні клієнти!

    Укрпошта продовжує розширювати перелік послуг у відділеннях поштового зв’язку, які відновили свою роботу після кібератаки, що сталася 27 червня.
     
    Отже, станом на 03.07.2017 року, в автоматизованих відділеннях Укрпошти, які частково відновили роботу, надаються такі послуги:
     
    • виплата пенсій та соціальної допомоги;
    • приймання більшості платежів, за виключенням перерахувань на користь рахунків, відкритих у Державному казначействі України (можливі затримки перерахування платежів отримувачам);
    • приймання та виплата простих поштових переказів, в тому числі міжнародних.
     
    Здійснення термінових грошових переказів відбувається на відділеннях, перелік яких можна завантажити за посиланням.
     
    • відправлення та виплата міжнародних грошових переказів за системами Western Union та MoneyGram;
    • приймання письмової кореспонденції та посилок, в тому числі з післяплатою (внутрішні та міжнародні, прості та рекомендовані) з попереднім повідомленням про тимчасову неможливість відслідковувати відправлення на сайті Укрпошти;
    • видача та приймання готівки з POS-терміналів Райффайзен Банк Аваль та Приват Банку;
    • видача письмової кореспонденції та посилок, в тому числі посилки з післяплатою;
    • приймання передплати на періодичні друковані видання;
    • продаж знаків поштової оплати;
    • продаж полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності.
     
    Перелік автоматизованих відділень, що надають перелічені вище послуги, можна переглянути за посиланням.
     
    Автоматизовані відділення, на яких ще не вдалося відновити роботу систем програмного забезпечення, надають такі послуги:
    • видача поштових відправлень (таких, що не потребують приймання післяплати або
    сплати мита);
    • приймання відправлень із передплаченими знаками поштової оплати;
    • виплата пенсій та соціальної допомоги.
     
    В неавтоматизованих відділеннях поштового зв’язку працівники діють, згідно отриманих інструкцій в частині надання послуг на паперових носіях.
     
    Запевняємо вас, що весь цей час обробка та доставка поштових відправлень відбувалася та відбувається за штатним розкладом.
     
    Вкотре приносимо вибачення за завдані незручності, які сталися не з вини Укрпошти, та інформуємо про те, що команда фахівців підприємства наполегливо працює над відновленням надання послуг у повному обсязі.
     
    Стежте за оновленням наших новин на сайті Укрпошти ukrposhta.ua та офіційній сторінці компанії у facebook.


    Підписатись на новини