ГАРЯЧА ЛІНІЯ:   0 800 300 545

УКРПОШТА - ТАМ, ДЕ ПОТРIБНО ВАМ!
UA | RU | EN
  • A- A A+
  • Є-квиток – завжди поруч

    12

    Відправляючись в мандрівку туристи зазвичай стикаються з низкою проблем, серед яких купівля квитків. Довгі черги біля кас на вокзалах по волі відходять в минуле. Все більшої популярності набирає послуга «Є-квиток», яка допомагає зекономити час та кошти при купівлі квитка через Укрпошту.

     

    Особливим попитом дана послуга у Вінницькій області користується у жителів тих населених пунктів, де немає залізничних та авіакас. Адже мешканці мають змогу дистанційно, не виїжджаючи за межі свого населеного пункту та не витрачаючи зайві кошти для поїздки у районний центр, придбати квитки на літак чи потяг. Найбільші обсяги продажів по даній послузі у Тульчинському, Бершадському, Ямпільському, Іллінецькому районах та у місті Ладижин. Суттєвою перевагою дана послуга користується і у містах. Городянам не доводиться стояти у довгих чергах до квиткових кас, адже замовлення можна здійснити у абсолютно всіх відділеннях, де оператори нададуть необхідну інформацію. У Вінниці лідером з реалізації квитків є відділення зв’язку №50, що знаходиться за адресою вул. Соборна, 8 та №5 у ТРК «Поділля Сіті».

     

    При пошуку клієнтів по даній послузі в основному ставка робиться на донесення інформації працівниками пошти про те, що вже немає потреби витрачати на цю операцію багато часу, що в свою чергу потребує додаткових коштів. Про такі виснажливі мандрівки можна забути. Наголос робиться і на тому, що відділень Укрпошти однозначно більше, ніж квиткових кас, адже поштові відділення є навіть у найвіддаленіших куточках України. В основному дана інформація доноситься до людей молодого та середнього віку, адже саме у такий період найбільше мандрують. Однак, окрема увага звертається і на людей похилого віку. Достатньо часто, особливо у сільській місцевості вони є впливовим засобом донесення інформації, думок та новин. Основною ланкою, що з’єднує пошту з пенсіонерами є листоноші. Їх всі знають, поважають, до їх думок прислуховуються.

     

    Методи по заохоченню клієнтів різноманітні. Візьмемо конкретні приклади, які мають місце у центрах поштового зв’язку. Наприклад, у місті Тульчин ще на етапі впровадження даної послуги на постійній основі виходили рекламні блоки у місцевих газетах. Достатньо велику кількість клієнтів пошті принесли і розклеєні силами працівників відділень прості оголошення на стовпах, про те, що відтепер населення має можливість придбати квитки на пошті (є дуже дієвими у сільській місцевості).

     

    У ЦВПЗ Іллінці пішли у напрямку відкриття нової цільової аудиторії досить простим шляхом. Через дітей працівників пошти донесли інформацію до класних керівників, що на пошті можна придбати квитки на потяг. Адже школярі достатньо часто їздять на екскурсії по всій Україні. Заступник начальника центрального відділення поштового зв’язку міста Іллінці Носенко Віра Олексіївна зазначає: «Основним було швидко навчитись надавати дану послугу, вивчити технологію. Спочатку навіть був певний страх – розуміли, що на операторах відповідальність за поїздку людини. Зараз вже персонал освоїв дану послугу повністю і працює у звичайному режимі. Всі клієнти, які хоч раз купили квитки на пошті повертаються знову».

     
    IMG_8353

    Окремі центри поштового зв’язку в якості додаткової реклами та залучення ще ширшого кола споживачів (тих, хто вирушає у відрядження), відправляли на районні підприємства листи з переліком послуг, які надає пошта, окремо при цьому виділялась можливість замовити квитки.

     

    При відчутній конкуренції по продажу квитків з боку банківських установ у місті Ладижин звертають особливу увагу на те, що Укрпошта – це державне підприємство, воно є більш відповідальним, ніж ряд банків. Ще не було жодного випадку, коли квитки не можна було поміняти або здати.

     

    Щодо лідируючих відділень зв’язку по місту Вінниця, то тут значну роль відіграє такий фактор як місце розташування. ВПЗ №50 знаходиться у центрі міста, поряд знаходиться безліч установ, звідки працівники в обідню перерву йдуть купувати квитки. Перевагою ВПЗ №5 є те, що це острівне відділення і знаходиться у торгово-розважальному центрі, де досить великий потік людей, що ходять за покупкам. Окремо слід виділити велику рекламу над острівцем Укрпошти, де вказано, що тут продаються квитки на різні види транспорту.

     

    Найкраще послуга «Є-квиток» йде в парі з отриманням грошових переказів та пенсій і соціальних допомог. Тому одне з цих операційних вікон найчастіше суміщене і з продажем квитків.

     

    Серед заходів реклама у ЗМІ, яка стає більш інтенсивною у період відпусток. Біля місць, де потенційно існує попит на послугу міститься інформація про неї. Такими місцями є учбові заклади, готелі та гуртожитки, селищні ради. Також реклама розміщується на корпоративному сайті та на сторінках в соціальних мережах.


    Підписатись на новини