Проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» реалізується в рамках державно-соціальної реформи, що стосується створення доступних та зручних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання послуг, що надаються державними органами влади.

З жовтня 2013 року, у всіх відділеннях поштового зв’язку, забезпечено доступ до понад 50 адміністративних послуг. Звернувшись до будь-якого відділення, громадяни та бізнес-структури мають можливість отримати кваліфіковану консультацію та необхідну інформацію про запитувану послугу, а також реєстровим поштовим відправленням направити документи на отримання необхідної послуги на адресу суб’єкта її надання.
Укрпошта забезпечить швидку та гарантовану доставку документів, заощадивши особистий час клієнтів та кошти на транспортні витрати, необхідні для відвідування органів влади.

Як оформити послугу:
Крок 1: завітайте до відділення Укрпошти, одержіть консультацію фахівця щодо переліку адміністративних послуг та оформлення пакета документів для їх отримання (або запитайте про послугу у свого листоноші).
Крок 2: заповніть заявку та оформіть необхідний пакет документів на отримання адміністративної послуги.
Крок 3:відправте (або передайте через листоношу) заявку та пакет документів і очікуйте замовлений документ, обраним вами видом відправлення та способом.

Перелік адміністративних послуг, що надаються засобами поштового зв’язку на території України*

Послуги у сфері соціального та пенсійного забезпечення

1. Видача довідки про доходи (розмір пенсії)>>> заява
2. Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям >>> заява
3. Надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам >>> заява
4. Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами незастрахованим особам >>> заява
5. Призначення державної допомоги при народженні дитини >>> заява
6. Призначення компенсаційної виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги >>> заява
7. Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям >>> заява
8. Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам >>> заява
9. Призначення тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів >>> заява
10. Призначення державної соціальної допомоги у зв’язку з витратами, зумовленими похованням >>> заява
11. Виплата компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу >>>
12. Призначення житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива>>>
Заява про призначення житлової субсидії;
Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії;
Інструкція про порядок заповнення бланків;
Адреси структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, на які мають надсилатися заяви і декларації для призначення субсидій.
13. Відправлення заяв про надання роз’яснень з приводу можливості отримання соціальних допомог
14. Відправлення скарг та відповідних документів в департамент соціального захисту населення (районні управління соціального захисту населення райдержадміністрацій)
15. Видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги
16. Приймання документів на допомогу на поховання пенсіонера заява
17. Приймання заяви на перерахунок пенсії заява
18. Надання даних з реєстру застрахованих осіб
19. Довідка про перебування на обліку у ПФ як одержувач пенсії

Послуги у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців

1. Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем >>> реєстраційна картка
2. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців >>> реєстраційна картка
3. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням>>> реєстраційна картка
4. Державна реєстрація юридичної особи >>> форма 1, форма 2
5. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення >>> реєстраційна картка
6. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації >>> реєстраційна картка
7. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи >>> реєстраційна картка
8. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та не пов’язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи >>> реєстраційна картка
9. Видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців >>> запит на довідку

Послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

1. Надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно >>> заява про надання інформації
2. Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно >>> запит про надання інформації
3. Видача виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно >>> заява про надання інформації

З необхідним пакетом документів, який потрібно надати для отримання послуги, Ви можете ознайомитися тут >>> перелік документів.
* Перелік послуг не є фіксованим і може відрізнятися в кожному регіоні.

Послуги з отримання дозвільних документів, що надаються Державною службою України з безпеки на транспорті

1. Видача ліцензії на право провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів і небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом >>> зразки та форми документів
2. Видача дубліката Суднового білета >>> зразки та форми документів
3. Внесення змін до Суднової книги України (при зміні двигуна) >>> зразки та форми документів
4. Внесення змін до Суднової книги України (спадщина) >>> зразки та форми документів
5. Внесення змін в Суднову книгу України для заміни Суднового білету на безстроковий >>> зразки та форми документів
6. Первинна реєстрація судна (якщо судно в Україні реєструється вперше) >>> зразки та форми документів
7. Виключення судна із Суднової книги України >>> зразки та форми документів
8. Реєстрація судна, якщо судно було зареєстровано в Україні попереднім власником >>> зразки та форми документів
9. Тимчасова реєстрація судна (по договору фрахтування (бербоут-чартер) >>> зразки та форми документів
10. Перереєстрація в Судновій книзі України (при зміні територіального органу реєстрації)

З переліком відділень поштового зв’язку, де можна подати пакет документів з метою отримання послуг ліцензування Державної служби України з безпеки на транспорті ви можете ознайомитися тут >>> перелік відділень поштового зв’язку

Послуги з отримання інформації з Державної архівної служби України

1. Надання архівної довідки про заробітну плату, архівного витягу та копії з документів підприємств по особовому складу, які знаходяться на збереженні у трудовому архіві, для призначення пенсії

Послуги з отримання інформації від Державної податкової інспекції

1. Довідка про подану декларацію до ОДПІ

Послуги з отримання інформації з Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю

1. Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт/ про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт повідомлення