Контакт-центр: 0 800 300 545

Запитання та відповіді

  • A- A A+
  • Які переваги Послуги для мене як Клієнта?

    – Оформлення на придбання послуги здійснюєте через сайт Укрпошта за допомогою комп’ютера чи ноутбука , достатньо доступ до Інтернет;
    – ви можете передплатити відразу за 10, 20, 50 чи більше посилок, і не платити вже під час відправлення, тобто отримуєте єдину ціну на відправку посилки по території України (крім сільських населених пунктів)
    – у вартість входить брендована та якісна упаковка, з одною стороною відкриття, все що вміститься в неї Укрпошта відправить отримувачу;
    – посилку за Послугою не потрібно зважувати;
    – Посилку просто оформити через Особистий кабінет на сайті Укрпошта
    – здача Посилки у відділенні здійснюється без черги, при умові що ви все сформуєте самостійно – заповните та роздрукуєте адресний ярлик з особистого кабінету та запакуєте упаковку;
    – Безкоштовна доставка упаковки в зручний час та місце (на час пілота тільки м. Києв);

    Чим відрізняється дана Послуга від інших «Укрпошта Експрес» чи «Укрпошта Стандарт»?

    Ви отримуєте єдиний тариф на відправку Посилок по Україні, швидке відправлення через відділення, без зважування, все що вміститься в упаковку, навіть 3 кг, не вплине на вартість.

    Як я можу заплатити за Послугу?

    На даний момент лише готівкою під час отримання упаковки.

    Як я можу оформити Посилку?

    Ви можете оформити супровідну адресу через «Особистий кабінет». Якщо потрібна післяплата, то автоматично сформується і форма для отримання післяплати від одержувача, але на суму не більше 1000 грн.

    Чому мені нічого не видали під час реєстрації відправлення у відділенні?

    Так, на даний момент певні обмеження є, а саме:
    a) Доставка відбувається за принципом «Склад-Склад», в межах України, крім сілльських населених пунктів;
    b) Придбання послуги можливе тільки через виклик кур’єра (доставка безкоштовна), за допомогою сайту чи за гарячою лінією (0 800 300 545) і тільки в м. Києві;
    c) Відправлення можливе лише у певних відділеннях зв’язку м. Києва;
    d) Оголошена цінність не може бути більше 1000 грн (включно);
    e) Сума післяплати може бути більше 1000 грн (включно);
    f) Відправлення за послугою приймаються лише в спеціальній упаковці;
    g) Упаковка, може бути використана один раз, в рамках Послуги;
    h) Термін дії Коду для генерування ШКІ 30 днів;
    i) Термін дії згенерованих ШКІ 5 місяців;

    Чому я не можу вказати оголошену цінність більше 1000 грн?

    Оголошена цінність до 1000 грн врахована у вартості при придбанні Послуги, тому її було зафіксовано. При вказані суми більше 1000 грн, Вам би знадобилось вносити доплату, і таким чином чекати в загальній черзі.

    Чому я не можу вказати післяплату більше 1000 грн?

    Тому що оголошена цінність мак сильно може бути 1000 грн, а післяплата не може бути більшою ніж оціночна вартість, тобто 1000 грн.

    Чому я не можу вказати післяплату більше 1000 грн?

    Друкування розрахункового документа здійснюється за умови проведення розрахункових операцій (приймання  від  покупця  готівкових коштів,  платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації   товарів   (послуг),   видача   готівкових  коштів  за повернутий  покупцем  товар   (ненадану   послугу)).
    Приймання поштових відправлень для їх пересилання у рамках Послуги не є розрахунковою операцією, тому не є підставою для друку розрахункового документа (чека РРО).Вам має надійти повідомлення за допомогою короткого текстового повідомлення, або в месенджер Viber.

    Якщо Послуга була придбана, але передумали нею скористатися, що мені робити?

    Якщо після придбання Послуги пройшло менше 14 днів, то Ви можете звернутися до відділу «Кур’єрської Доставки» чи до ВПЗ надати фіскальний чек, непошкоджену тару, та код для генерації ШКІ і Вам буде повернуто кошти.

    Чи можливо переадресувати посилку за Послугою в інше місто (чи всередині міста), на інше відділення?

    Так, це можливо, при написанні заяви та сплаті додаткової вартості 24 грн (з ПДВ).

    Чи можливо адресату замовити адресну доставку, а не звертатись в відділення зв’язку?

    Так, це можливо. Додаткову оплату сплачує отримувач відправлення.

    Чи можливо використовувати упаковку повторно?

    Так, коробку можете використати для відправлень в рамках послуг «Укрпошта Експрес» чи «Укрпошта Стандарт». В рамках послуги «Укрпошта SmartBox», вже використана не може бути.