Контакт-центр: 0 800 300 545
  • A- A A+
  • Звернення в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігоря Смілянського до клієнтів

    Як вам відомо, на Укрпошту була здійснена кібератака, внаслідок якої частина комп’ютерів та серверного програмного забезпечення підприємства були пошкоджені.
     
    Наша команда наполегливо працює над тим, щоб мінімізувати наслідки ситуації, що склалася. Проте, відновлення частини сервісів, які надає Укрпошта, залежить також від наших партнерів – банків, державних установ, програмне забезпечення яких також зазнало вірусного враження.
    На сайті ukrposhta.ua, а також через офіційну сторінку компанії у facebook ми будемо постійно інформувати вас про поступове відновлення роботи відділень поштового зв’язку та перелік послуг, які вони надають.
     
    Зараз роботу частини автоматизованих відділень зв’язку вже поновлено. Ми відновили міжнародні операції як імпорт, так і експорт.
     
    Весь цей час обробка та доставка поштових відправлень здійснювалася своєчасно у звичному порядку.
     
    Коротко про стан роботи відділень поштового зв’язку на сьогодні, 29 червня.
     
    Автоматизовані відділення поштового зв’язку, які поновили свою роботу, надають такі послуги:
    – приймання та видача письмової кореспонденції,
    – приймання поштових відправлень (посилок), які не потребують оплати рахунків післяплатою (внутрішні та міжнародні, прості та рекомендовані) з попереднім повідомленням про тимчасову не можливість відслідковувати відправлення на сайті Укрпошти.
    – видача поштових відправлень (посилок), включаючи посилки з післяплатою,
    – виплата пенсій та соціальної допомоги,
    – приймання більшості платежів, за виключенням перерахувань на користь рахунків, відкритих у Держказначействі України. При цьому можливі певні затримки із перерахуванням цих платежів отримувачам,
    – видача та приймання готівки з POS-терміналами Райффайзен Банк Аваль та ПриватБанку,
    – приймання передплати на періодичні друковані видання,
    – продаж знаків поштової оплати (марок).
     
    Водночас, інформуємо про те, що можливість відслідковувати шлях поштових відправлень відсутня, але вони оформлюються і відправляються вчасно.
    Хочемо вибачитися за те, що через пошкодження комп’ютерної мережі Укрпошта, поки що не вдалося відновити роботу усіх відділень поштового зв’язку.
     
    Про перелік відділень поштового зв’язку, які поновили та поновлюють свою діяльність, а також про перелік послуг, які вони надають, у тому числі й про адреси їхнього розташування, можете дізнатися за посиланням.
     
    Висловлюємо вдячність усім працівникам підприємства, які працювали вночі та у вихідний, щоб забезпечити відновлення роботи відділень та можливості надання послуг поштового зв’язку.
     
    Ми щиро вдячні вам за підтримку. Безсумнівно, що разом ми подолаємо ці тимчасові труднощі!

    Ігор Смілянський,
    в. о. генерального директора ПАТ “Укрпошта”


    Підписатись на новини