ГАРЯЧА ЛІНІЯ:  0 800 300 545

УКРПОШТА - ТАМ, ДЕ ПОТРIБНО ВАМ!
UA | RU | EN

Запит на публічну інформацію

  • A- A A+
  • Запит на публічну інформацію

    Шановні панове! Звертаємо Вашу увагу, що для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та вирішення проблемних питань споживачів послуг поштового зв’язку в генеральній дирекції УДППЗ «Укрпошта» працює Громадська приймальня.

    Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» на виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» забезпечує громадянам безперешкодний доступ до публічної інформації, що перебуває у володінні підприємства, шляхом:
    оприлюднення публічної інформації в газеті «Поштовий вісник» або в інших засобах масової інформації;
    розміщенням публічної інформації на офіційному веб-порталі УДППЗ «Укрпошта» та філіалів у мережі Інтернет;
    надання відповідей на запити щодо публічної інформації;
    розміщення інформації на інформаційних стендах.

    Публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях, отримана або створена в процесі здійснення підприємством своїх повноважень.

    Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розпорядниками інформації для цілей цього Закону вважаються, зокрема, суб’єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, – стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.
    Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10.01.2002 р. №10-р виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта». Отже, УДППЗ «Укрпошта» є розпорядником інформації щодо універсальних послуг поштового зв’язку (стосовно умов постачання товарів, послуг та цін на них).

    Увага! 

    Звертаємо увагу споживачів поштових послуг на необхідність правильно оформлювати свої звернення до УДППЗ «Укрпошта».

    Якщо ваші питання не стосуються публічної інформації (відображеної та задокументованої будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформації, що була отримана або створена в процесі здійснення підприємством своїх повноважень), а містятьклопотання, скарги чи пропозиції щодо надання послуг поштового зв’язку (розшук поштових відправлень, підтвердження про вручення, зауваження щодо роботи поштових працівників тощо), вам необхідно оформлювати свої звернення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

    У такому разі звертайтеся, будь ласка, письмово (вул. Хрещатик, 22, 01001) або до громадської приймальні УДППЗ «Укрпошта» за телефоном 323 20 99 та через розділ «Питання фахівцю» на веб-порталі.