День клієнта

Вся робота дирекції спрямована на виконання та збільшення дохідної частини філіалу, задоволення потреб клієнтів послуг поштового зв’язку, поліпшення іміджу та репутації «Укрпошти». Основою стратегії дирекції – є клієнт, в тому числі й корпоративний, створення та ведення клієнтської бази, постійна підтримка клієнтів.

 

Ціль Тернопільської дирекції ТД «УДППЗ «Укрпошта» – постійне проведення переговорів із кожною організацією державного чи недержавного секторів, з презентацією послуг поштового зв’язку, укладення із ними договорів та забезпечення постійно діючої підтримки, робота з фізичним сектором – постійними та майбутніми клієнтами Укрпошти.

 

Саме в Міжнародний день клієнта, який святкувався 19 березня 2015р., Тернопільська дирекція УДППЗ «Укрпошта» дякувала своїм постійним клієнтам за те, що вони є і залучала нових. Так, у відділенні поштового зв’язку ВПЗ-1 Тернопіль споживачі послуг Укрпошти отримували детальну консультацію щодо переліку послуг поштового зв»язку, привітання. На святі разом з поштовиками залучала до передплати своїх клієнтів редакція газети «Наш день», яка від свого імені дарувала цінні подарунки за здійснену передплату.

 

Ми цінуємо кожного нашого споживача та завжди будемо раді прислухатися до ваших порад та потреб.

 

Користуйтеся послугами Укрпошти із задоволенням!