День клієнта на Одеській пошті

Цього року Міжнародний день клієнта, що відзначався 19 березня, Одеська дирекція Укрпошти використала, як маркетинговий інструмент, для чергової зустрічі з великими корпоративними клієнтами. У їх числі були представники Господарського суду Одеської області, ПАТ «Одесагаз», обласного центру зайнятості, Управління Національного банку України в Одеській області та інші.

 

В умовах економічної нестабільності зберегти довіру своїх клієнтів непросто, разом з тим Одеській пошті вдається збільшувати їх число. Тільки за останні півроку число корпоративних клієнтів збільшилося на третину. День клієнта дав можливість черговий раз подякувати гостям за співпрацю, розповісти про послуги пошти, вигідно підкресливши переваги в порівнянні з конкурентами.

 

День клієнтів став не лише приводом підвищити їх лояльність, але й додатковою можливістю отримання зворотного зв’язку. Адже з ким зустрічати це свято, як нема з клієнтами? А живе безпосереднє спілкування дуже розташовує до дружніх відносин.

 

На Дні клієнта виступили заступники директора ОД Сергій Ящук і Сергій Блащіцький, начальник відділу технології послуг Марія Панченко, начальник відділу продажу послуг Ольга Арабаджи, начальник відділу взаємодії з корпоративними клієнтами Іван Теницький і в.о.начальника відділу розповсюдження періодичних видань Вікторія Осипова.

 

Оскільки пошта постійно вдосконалює якісно рівень сервісу, він постійно оновлюється, то всі виступи були інформаційно насиченими. Зокрема, у виступі Марії Панченко присутніх зацікавило повідомлення про контроль всього технологічного процесу замовлення кур’єра, прийому, проходження та вручення відправлень кур’єрської доставки. Це, в свою чергу, сприяє суттєвому підвищенню якості надання послуги, яка відповідає очікуванням клієнта.

 

Нові можливості для клієнтів відкриває і проект “Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». Тільки минулого року на пошту за отриманням адміністративних послуг звернулося 4,5 тис. споживачів. В даний час, як повідомила Ольга Арабаджи, проводяться переговори з Центром надання адміністративних послуг Одеської міської ради про надання через відділення поштового зв’язку 242 адміністративних послуг, зокрема, послуг Головного управління Державної міграційної служби в Одеській області (видача, обмін паспорта громадянина України, реєстрація місця проживання тощо).

 

Незважаючи на плідну співпрацю з поштою, деякі клієнти відкрили для себе нові аспекти в послугах пошти. Так, начальник відділу документального забезпечення та контролю Господарського суду Одеської області Юрій Скрипник дізнався про нові можливості кур’єрської доставки. З’ясувалося, що юрист ПАТ «Одесагаз» Роман Драгомирецький, добре знайомий з можливостями «Власна марка» («Одесгаз» замовляв її кілька разів), в ось спеціаліст Управління Національного банку України в Одеській області Ірина Васильєва не була знайома з цим проектом.

 

Клієнти в своїх виступах на зустрічі гідно оцінили турботу і увагу пошти до них і їх потребам, а також висловили свої зауваження та побажання. Одне з них: зустрічатися частіше. Згодні!