«Листоноша майбутнього» — нова послуга від пошти Литви для сільських мешканців

Литовська пошта планує масштабну реформу в сільських районах: віддалені села Литви матимуть вільний доступ до поштових послуг.

 

Почта Литви модернізує спектр послуг, що надається в сільських районах, йдеться на сайті поштового оператора. Усі поштові послуги в недалекому майбутньому будуть надаватися мешканцям удома чи в мобільних поштових відділеннях, які дістануться навіть найвіддаленіших сіл.

 

«Нинішні демографічні та соціальні проблеми, які найбільш очевидні в регіонах країни, безпосередньо впливають на діяльність литовської пошти. Зменшилася кількість не тільки клієнтів, а й поштових пунктів. Це спонукає нас реформувати послуги поштового зв’язку в сільській місцевості, а також спрямувати інвестиції на надання послуг пошти людям, які мешкають у сільській місцевості та покращення умов праці і соціальних гарантій для співробітників»,— зазначила директор мережі литовської пошти Інга Дундулене.

 

Концепція листонош майбутнього

 

Пошти Литви запропонує сільським мешканцям сучасні способи надання послуг — концепцію «Листоноша майбутнього». За допомогою сучасних мобільних пристроїв мешканці зможуть викликати листоношу додому, де отримають усі послуги, які надає пошта. Такий метод, за словами Дундулене, буде особливо зручний для тих, хто мешкає далеко від міста, немічним чи літнім людям, яким важко без сторонньої допомоги відвідати найближче поштове відділення.

 

Виклик листоноші додому буде безкоштовним. Більш гнучке й оперативне обслуговування клієнтів за послугою «Листоноша майбутнього» буде поступово запроваджуватися по всій країні — заміняючи сільські поштові відділення, де мінімальний потік клієнтів і відділення обслуговують клієнтів дві-чотири години в день.

 

Згідно з концепцією «Листоноша майбутнього» буде реорганізовано 350 стаціонарних і 27 переносних поштових відділень. Система мобільних листонош, які обслуговують клієнтів вдома, перевірена закордонною практикою.

 

Сільська поштова мережа Литва оновлюється, базуючись на світовому досвіді, особливо Ісландії та сусідньої Польщі. Реструктуризація відбувається відповідно до регулярний періодичних опитувань і рекомендацій щодо покращення роботи з клієнтами, сільського населення, спільнот і партнерів, пов’язаних з діяльністю поштової інфраструктури Мешканці, в яких з’явиться можливість доступу до послуги «Листоноша майбутнього», будуть повідомлені заздалегідь через місцеві ЗМІ. Для упровадження концепції «Листоноша майбутнього» необхідно понад один мільйон євро.

 

Очевидна потреба клієнта

 

За словами директора пошти Литви, вже зараз відчувається потреба сільського населення користуватися поштовими і фінансовими послугами вдома. Наприклад, наразі 7 із 10 виплат здійснюють листоноші коли приносять кореспонденцію додому. 74 % передплати на видання також приймають листоноші безпосередньо на доставних дільницях, а майже дві третини різних побутових товарі, які можна придбати на пошті, продаються мешканцям під час візиту додому.

 

Зміцнення престижу професії листоноші

 

Листоношами майбутнього, які працюватимуть відповідно до нових стандартів литовської поштової служби, матимуть змогу стати нинішні працівники пошти, які працюють у сільській місцевості. Пошта Литви обіцяє забезпечити соціальним захистом усіх співробітників.

 

«Листоноші матимуть найновіше обладнання, що спрощуватиме надання поштових і фінансових операцій. Будуть створені можливості для зростання, підвищення компетентності та кваліфікації для посилення конкурентоспроможності професії на ринку праці»,— наголошує Інга Дундулене.

 

Юлія ВАСИЛИШИНА, за матеріалами ru.sputniknews.lt