Листоноші й оператори – обличчя Укрпошти. Будьте ввічливими з клієнтами!

Щодня Укрпошта надає послуги поштового зв’язку мільйонам українців. Це означає, що кожну секунду наші працівники ведуть діалог з людьми. З багатотисячного колективу Укрпошти, саме листоноші й оператори презентують Укрпошту, і дуже важливо, щоб вони були максимально ввічливими та коректними зі споживачами. Тому вони мають удосконалювати свої комунікативні навички, виробляти звичку шанобливого спілкування з клієнтами. Їх позитивний настрій, доброзичливість, терпіння і увага по відношенню до споживачів послуг поштового зв’язку мають стати «візитівкою» Укрпошти.

 

«Команда Укрпошти постійно працює над підвищенням якості обслуговування наших клієнтів. Поліпшення якості сервісу у відділеннях поштового зв’язку означає підвищення конкурентоспроможності послуг, що надаються, впливає на формування і зміцнення позитивного іміджу підприємства. Тому кожен працівник Укрпошти має дбати про свою репутацію, яка відбивається на іміджі всього підприємства, – наголошує в.о. генерального директора УДППЗ «Укрпошта» Ігор Ткачук. – Для нас важливо мати зворотній зв’язок з нашими споживачами. Для цього ми використовуємо кілька каналів надходження інформації, зокрема із соціальних мереж, контакт-центру (гаряча лінія), відділу звернення громадян. Зі споживачами ми ведемо постійний діалог та оперативно реагуємо на конфліктні ситуації. Укрпошта має асоціюватися у всіх з доброзичливістю та толерантністю – до чого ми зараз прагнемо. А тим листоношам та операторам, які достойно виконують свою роботу, хочу окремо подякувати – є з кого брати приклад!».

 

Якщо у вас виникла конфліктна ситуація з працівником Укрпошти або ви маєте запитання про своє відправлення чи про якусь послугу, то ми радо вам допоможемо. Для цього вам необхідно лише написати на нашу сторінку у Facebook або зателефонувати на гарячу лінію (044) 32 32 099. Всі ваші запитання, прохання та звернення будуть розглянуті та в індивідуальному порядку вирішені.

 

Сьогодні в Укрпошті створюється якісно нова корпоративна культура обслуговування. Вона акумулює не тільки доброзичливе ставлення до клієнтів, а й швидке і професійне виконання обов’язків. Саме Укрпошта найближчими роками стане еталоном з надання послуг поштового зв’язку, – запевняє Ігор Ткачук.

 

Успіхів вам!

 

Підписатись на новини