ПАТ «Укрпошта» розпочинає нову передплатну кампанію на видання ТзОВ «Експрес медіа сХаб»

Керівництво ПАТ «Укрпошта» та ТзОВ «Експрес медіа сХаб» під час робочої зустрічі за участі міністра інфраструктури України Володимира Омеляна дійшли компромісу у вирішенні питання розповсюдження періодичних видань холдингу за передплатою з доставкою, починаючи з 1 березня 2018 року. Рішення про співпрацю ухвалене після компенсації витрат компанії за розповсюдження першого цьогорічного випуску газети згідно з гарантійним листом та затверджене підписаним договором між холдингом та Львівською дирекцією Укрпошти 23 січня. Запрошуємо читачів з 26 січня звертатись до відділень Укрпошти для оформлення передплати на видання «Експрес медіа сХаб». Спеціальна передплатна кампанія на видання «Експрес медіа сХаб» триватиме до 23 лютого включно.
 

«Укрпошта готова зробити все необхідне для успішного виконання цієї програми — всі наші зобов’язання відповідно до укладеного договору будуть виконані. Ми завжди виступали за свободу слова в країні та співпрацюємо з усіма виданнями, що мають договірні відносини з компанією. Ми займаємось бізнесом, а не політикою»,— зауважив в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.

 
Укладений договір-доручення на розповсюдження періодичних видань за передплатою у 2018 р. між ПАТ «Укрпошта» та ТзОВ «Експрес медіа сХаб» передбачає здійснення доставки передплачених видань з 1 березня. Враховуючи інтереси клієнтів та читачів, які не отримуватимуть видання холдингу до березня поточного року, а також задля підтримки тиражів у січні–лютому, Укрпошта готова збільшити обсяги їхньої реалізації вроздріб у відділеннях поштової мережі.
 

«Ми приносимо свої вибачення читачам за те, що вони стали заручниками цього спору та не отримали нові випуски газет. Зі свого боку ми зробимо все можливе, аби подібна ситуація не повторилась в майбутньому. Укрпошта ще раз наголошує, що газету, як і раніше, можна придбати у відділеннях компанії»,— додав Ігор Смілянський. Крім того, ПАТ «Укрпошта» також готове додатково мотивувати персонал компанії за оформлення нової передплати на видання холдингу.

 
Наразі між видавцями країни та Укрпоштою підписано понад 1700 договорів на розповсюдження періодичних видань найрізноманітнішої тематики та спрямування в усіх регіонах.
 
Зазначаємо, що ПАТ «Укрпошта» залишає за собою право подати судові позови за понесені витрати в результаті господарського спору з ТзОВ «Експрес медіа сХаб».