Підсумки передплатної кампанії на ІІ півріччя 2019 року

Укрпошта підбила підсумки передплатної кампанії на ІІ півріччя 2019 року.
За цей період було передплачено понад 7,75 млн. примірників газет і журналів, що складає 99% до рівня тиражів на 1 січня поточного року або 94% до тиражів аналогічного періоду минулого року.

Передплатний тираж газет і журналів загальнодержавної сфери розповсюдження становить 4,57 млн. прим. і складає 101% до рівня тиражів на 1 січня 2019 року.
Передплатний тираж місцевих видань України – обласних, міських, районних газет і журналів – становить більш як 3,18 млн. прим. або 96 % до рівня тиражів на 01.01.19 року.

Питома вага видань загальнодержавної сфери розповсюдження в загальному тиражі усіх видань становить 59%, місцевих – 41%.

Для підвищення попиту на послугу з передплати, Укрпошта разом із видавцями проводила у всіх областях «Дні передплатника», які дали змогу читачам поспілкуватися з представниками пошти та редакцій, і безкоштовно отримати улюблені видання. За період передплатної кампанії у філіях проведено близько 900 таких заходів, на яких передплачено понад 26 тис. періодичних видань на суму 2,67 млн грн.

У рамках передплатної кампанії проводилась акція з доброчинної передплати «Відкрий дитині світ читання», у рамках якої передплачено близько 30 тис. видань дитячої тематики на адреси дитячих будинків та будинків – інтернатів для дітей, позбавлених батьківського піклування. В акціях для передплатників – «З турботою про пенсіонера», «Я люблю передплату» взяли участь близько 6 тис. передплатників акційних видань. Розіграш призів серед учасників акції «Я люблю передплату» відбудеться 20 липня 2019 року.

Передплатна кампанія на ІІ півріччя 2019 року, з доставкою періодики з липня, завершена, проте кожен охочий може завітати до відділення Укрпошти та, за бажання, передплатити періодичні видання з поточних місяців.