Проект підприємства «Система управління якістю надання послуг»

Українським національним оператором поштового зв»язку УДППЗ «Укрпошта» започатковано проект «Система управління якістю надання послуг». Метою проекту є покращення якості надання послуг та підвищення культури обслуговування клієнтів. В рамках впровадження даного проекту на Тернопільщині була представлена презентація та проведено навчання начальників відділень поштового зв’язку на тему «Управління якістю обслуговування у ВПЗ».

 

Українським національним оператором поштового зв’язку УДППЗ «Укрпошта» започатковано проект «Система управління якістю надання послуг». Метою проекту є покращення якості надання послуг та підвищення культури обслуговування клієнтів.

 

В рамках впровадження даного проекту на Тернопільщині була представлена презентація та проведено навчання начальників відділень поштового зв»язку на тему «Управління якістю обслуговування у ВПЗ». Презентували проект Президент української асоціації Директ-маркетингу – консультант проекту Калашнік В.В. та помічники консультанта Трубай В.О.

 

Відтепер у відділеннях поштового зв’язку Тернопільської області кожний споживач послуг може висловити свою думку, внести пропозиції з удосконалення сервісу обслуговування чи звернутись з власним невирішеним питанням за спеціальним номером телефону або надіслати коротке повідомлення на мобільний телефон.

 

В Тернопільській області в проекті буде задіяно 44 міських відділення поштового зв’язку, які відібрано за декільками критеріями: значний обсяг послуг, що надаються, підвищений клієнтопотік, наявність каналів зв’язку для доступу до мережі Internet з метою отримання інформації від споживачів.

 

За новими умовами звернення споживачів, які надходять на телефонну гарячу лінію Call-центру «Укрпошти», будуть безпосередньо направлятися на електронну скриньку відділення поштового зв’язку. Це дозволить зменшити шлях проходження звернень на етапі їх розгляду. Застосування електронної поштової скриньки у відділенні зв’язку покращить роботу із клієнтами, підвищить якість надання послуг та дозволить оперативно вирішувати проблемні питання.