Що змінилося для клієнтів Укрпошти із введенням змін до поштових правил

Операторам поштового зв’язку офіційно відмінили обов’язкове укладання угоди на доставку з юрособами та плату за розшук відправлень, та дозволили повідомляти клієнтів про надходження посилок через онлайн-канали — viber, мобільний додаток та інші. На засіданні Уряду 18 грудня було прийнято зміни до правил надання послуг поштового зв’язку.

«Використання сучасних онлайн-каналів комунікацій з клієнтами — месенджерів, мобільного додатку та інших тепер офіційно зазначені у правилах надання поштових послуг. І Укрпошта нарешті позбувається того, коли повідомлення про те, що посилку можна отримати у відділенні, надавалося клієнту виключно на папері, що клієнт мав заплатити за розшук відправлення, що обов’язково мав укладати угоду з Укрпоштою про доставку. Вдячний колегам у компанії, Мінінфраструктури, що працювали над цими змінами. Ми продовжуємо перебудовувати та вдосконалювати внутрішні технологічні процеси, аби нашим клієнтам створити максимально комфортні та зручні умови обслуговування»,— відзначив перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський.

У нових правилах надання послуг поштового зв’язку, зокрема, відбулися такі зміни:

  • Відтепер офіційно клієнтів про надходження відправлень можна буде інформувати не в паперовому форматі, а через онлайн-канали — viber, мобільний додаток чи СМС.
  • Можливість розрахунку за надання поштових послуг отримувачем, що зараз всюди використовується в ринку електронної комерції. Раніше Укрпошта надавала таку послугу тільки для комерційних продуктів.
  • Відмінено вимогу обов’язкового укладання договору на доставку з юридичними особами. Тепер кур’єр пошти може вручати відправлення клієнтам, без врахування того, чи укладено договір із отримувачем заздалегідь. Раніше Укрпошта була змушена укладати десятки тисяч договорів окремо на цю послугу, витрачаючи ресурси неефективно.
  • Відмінено плату за розшук відправлень.
  • Для швидкого інформування та якіснішої доставки тепер має бути вказаний мобільний телефон відправника та адресата.
  • Як офіційний формат доставки в нових правилах з’явилася кур’єрська доставка та доставка до спеціальних поштових шаф.