Стратегію розвитку Укрпошти до 2020 року затвердило Мінінфраструктури

66555555555555555
 

Фахівці експертної групи Укрпошти під керівництвом очільника підприємства Ігоря Ткачука власними силами, без залучення зовнішніх консультантів розробили Стратегічний план розвитку УДППЗ «Укрпошта» до 2020 року. Документ був схвально оцінений Міністерством інфраструктури України та затверджений наказом Міністра Володимира Омеляна.

 

«Затверджена Стратегія визначає пріоритетні напрями реформування компанії, способи досягнення поставлених цілей, формує вимоги до розвитку інфраструктури підприємства, використання ІТ-систем, удосконалення виробничих процесів, а також містить пропозиції щодо регуляторної політики у сфері поштового зв’язку, – сказав керівник Укрпошти Ігор Ткачук. – Реалізація Стратегічного плану розвитку дозволить підприємству послідовно і виважено рухатися до поставленої мети – забезпечити компанії сталий розвиток та зайняти лідируючі позиції на ринку поштових та фінансових послуг».

 

Затверджена Стратегія Укрпошти передбачає вдосконалення системи управління компанією, що включає завершення корпоратизації підприємства, запровадження системи макрорегіонів, а також побудову вертикально-інтегрованої моделі з виділенням окремих бізнес-одиниць за напрямами та подальшого переходу до дивізіональної структури управління.

 

У рамках розвитку ІТ-технологій заплановано автоматизацію всіх робочих місць, створення Єдиної централізованої інтегрованої платформи управління підприємством та виробничими процесами, впровадження системи електронної комерції «Marketplace», розробку власного мобільного додатку «mWallet».

 

Окремі блоки Стратегічного плану розвитку Укрпошти присвячено реформуванню фінансових послуг, оптимізації логістичних та мережевих процесів, реформі кадрового потенціалу, удосконаленню системи організації продажів. Розвиток інфраструктури передбачає побудову та організацію роботи автоматизованих сортувальних центрів оброблення пошти, створення власних фулфілмент-центрів: логістичних складів, які включатимуть такі основні операції як приймання вантажу, зберігання, комплектація, пакування, доставка, сервіс. Крім того, передбачається оновлення та оптимізація автопарку, подальша реалізація Програми енергозбереження тощо.