Суд задовольнив позов ПАТ «Укрпошта» до ТОВ «Техойл Рітейл» про стягнення штрафів за порушення графіку поставок палива

Апеляційний суд визнав правомірним стягнення на користь ПАТ «Укрпошта» штрафу та пені загальною сумою в 350 тис. грн. з компанії ТОВ «Техойл Рітейл» за порушення графіку поставок пального в лютому-березні 2017 року. Відповідна постанова залишила в силі рішення суду першої інстанції від 13.11.2017.
 
«Безперебійне постачання пального є критичною умовою стабільної роботи логістичної компанії. Тому ми в рамках укладених договорів вимагаємо дотримання відповідних графіків постачання, включаючи застосування фінансових санкцій. Правомірність стягнення штрафу та нарахованої пені за невиконання ТОВ «Техойл Рітейл» умов договору укладеного з ПАТ «Укрпошта» підтверджено тепер й апеляційним судом. Більше того, у зв’язку з порушенням постачальником пального – ТОВ «Техойл ТК» графіків поставок, тільки за грудень 2017-січень 2018 рр. на користь ПАТ «Укрпошта» було стягнуто суму у розмірі 1,1 млн. грн. за банківськими гарантіями, що надавалися в якості забезпечення виконання договорів укладених з ще однією компанією з групи «Техойл» – ТОВ «Техойл ТК» – зазначили в компанії.
 
Аби уникнути залежності від монопольного постачальника пального та не повторити випадків затримки критичного ресурсу, ПАТ «Укрпошта» повністю змінила формат роботи на ринку та забезпечила проведення реально конкурентних закупівель. «Нині ми маємо декількох прямих постачальників з якісним паливом за дуже гарними цінами, створили необхідний запас талонів та вирвались з режиму постійного дефіциту пального», – розповіли в ПАТ «Укрпошта».
 
Нагадаємо, що завдяки електронній системі Prozorro ПАТ «Укрпошта» зекономила 370 млн грн на закупівлях протягом 2017 року. Про лайфхаки ефективних закупівель проблемних товарів, газу та пального, розповідав заступник генерального директора із закупівель компанії Олександр Наход.