Укрпошта тестує видачу відправлень через поштомати

За підтримки компанії Omnic Укрпошта тестує новий канал видачі відправлень Укрпошта Експрес та Укрпошта Стандарт — через поштомат. Поштомати стоятимуть впродовж трьох місяців у 30 відділеннях. З їх переліком можна ознайомитися за посиланням.

Деякі клієнти, які замовляли доставку в пілотні відділення Укрпошти, отримають посилки у тих самих відділеннях, але не через оператора, а через поштомат. Тариф на послугу у будь-якому разі не змінюється.

Про послугу

Поштомат — термінал самообслуговування, що призначений для автоматичної видачі посилок.

Ключові переваги

Безконтактна видача посилок

Швидке отримання відправлень

Як отримати відправлення через поштомат: покрокова інструкція

Після розміщення працівником Укрпошти посилки в поштоматі клієнт отримує SMS/Viber-сповіщення з PIN-кодом. Це означає, що відправлення готове до видачі. Необхідно відвідати відділення та самостійно забрати посилку з поштомату.

Щоб отримати відправлення через поштомат:

  1. На екрані поштомату натисніть «Отримати».
    (Якщо в поштоматі є відчинена комірка, насамперед зачиніть її — повідомлення на екрані підкаже, яку саме комірку треба зачинити)
  2. Введіть 6-значний PIN-код, отриманий раніше в SMS/Viber-сповіщенні. Комірка з посилкою відчиниться автоматично.
  3. Заберіть відправлення та обов’язково зачиніть комірку.
  4. Оцініть зручність поштоматного сервісу:
    • Якщо сподобалося, натисніть « happy =) » на екрані та вкажіть найважливішу для вас перевагу: «швидко», «зручно», «безконтактно».
    • Якщо не сподобалося, натисніть « happy =) » та вкажіть основну причину: «незручно», «складно», «поштомат повільно працює», «інше».

Якщо після введення PIN-коду комірка не відчиняється:

  1. Введіть PIN-код повторно.
  2. Якщо комірка однаково не відчиняється, зверніться до контакт-центру Omnic за номером, вказаним на поштоматі: 0 800 331 450.
  3. Назвіть оператору технічної підтримки номер телефону, який було вказано як номер телефону отримувача, або номер відправлення. Оператор у віддаленому режимі розблокує комірку.
  4. Якщо розблокувати комірку віддалено не вдасться, оператор оформить заявку на виїзд спеціаліста для її відчинення в аварійному режимі. Термін розв’язання проблемних питань — 8 робочих годин.

Якщо ви випадково видалили повідомлення з PIN-кодом:

  1. Натисніть «Забули код?» під полем для введення коду отримання.
  2. Введіть номер телефону, який було вказано як номер телефону отримувача. На нього буде відправлено новий унікальний PIN-код для відчинення комірки.
  3. Введіть новий PIN-код, заберіть посилку та обов’язково зачиніть комірку.
  4. Якщо після 3-ї спроби ви не отримали новий PIN-код, зверніться до контакт-центру Omnic за номером, вказаним на поштоматі: 0 800 331 450. Назвіть оператору технічної підтримки номер телефону, який було вказано як номер телефону отримувача, або номер відправлення. Зачекайте, поки оператор відправить вам SMS-повідомлення з новим PIN-кодом.

Для розміщення у поштоматі посилка має відповідати таким вимогам:

  • оформлена за послугою «Укрпошта Стандарт» або «Укрпошта Експрес»;
  • оголошена вартість відправлення — до 5000 грн;
  • сплатити відправлення повинен Відправник;
  • розмір посилки має відповідати розміру комірки;
  • термін зберігання — до 7 днів або до 14 днів.

Також зверніть увагу, що посилку необхідно оформити:

  • без опису вкладення;
  • без рекомендованого повідомлення;
  • без відмітки «Найбільша сторона від 71 см»;
  • без відмітки «Кур’єрська доставка»;
  • без відмітки «Огляд дозволено»;
  • без зворотної доставки документів.