Укрпошта була і залишається надійним інформаційно-життєвим містком суспільства

hm1

Не зважаючи на стрімкий розвиток Інтернету, а разом з ним і електронних ЗМІ, прихильність подолян до друкованих видань залишається високою. Це досягається як збереженням і поширенням всіма учасниками передплатного процесу традицій передплати, так і, безперечно, живим спілкуванням, яке не замінять ніякі технології.

 

За результатами передплатної кампанії на 2 півріччя 2015 р. загальний передплатний тираж склав 512,504 тис. примірників періодичних видань, з них 311,29 тис. примірників видань із загальнодержавною сферою розповсюдження та 201.19 тис. примірників обласних та районних видань.

 

Питома вага прийнятої передплати Хмельницькою дирекцією УДППЗ «Укрпошта» на 2015 рік видань України загальнодержавної сфери розповсюдження в загальному тиражі усіх груп видань становить 60%, обласних та районних видань – 40%.
У Хмельницькій області ведеться щоденна активна робота, щоб зберегти та розвинути поштову мережу. Адже пошта – це єдине державне підприємство, яке забезпечує обслуговування усього населення, особливо – у найвіддаленіших селах, отже має виняткове соціальне значення.

 
hm2

Розуміючи це, керівництво Хмельницької «Укрпошти», всіляко сприяє і підтримує будь-яку можливість спілкування як з передплатниками, так і з видавцями. 13 серпня за ініціативи в. о. директора Хмельницької дирекції «Укрпошти» Барчишена Олега Вікторовича пройшла спільна нарада дирекції з редакціями обласних, міськрайонних та районних ЗМІ. Всі редакції мали змогу поспілкуватися з керівництвом Хмельницької дирекції, обговорити проблемні питання вчасної доставки періодичних видань, своєчасного розрахунку із видавцями за прийняту передплату на періодичні видання, а також запропонувати спільні заходи з підтримки і розвитку передплати на Хмельниччині.

 

Розмова була на часі, адже незабаром розпочнеться передплатна кампанія на 2016 рік. Що цікавого і корисного запропонують передплатникам видавці, як якісно «Укрпошті» обслуговувати передплатників, як пошта може посприяти налагодити спілкування передплатника з редакціями?

 

СПІЛЬНА СПРАВА

 

Всі учасники розуміли, що роблять спільну і корисну справу: на сьогодні немає альтернативи листоношам і поштовим відділенням, які, як бджілки, по краплинам збирають передплату видань в десятки і сотні тисяч тиражів. Також, навіть при вкрай необхідному для «Укрпошти» піднятті тарифів на доставку передплати, вартість її послуги залишається значно нижчою від вартості будь-якого оператора. А наполегливість доставити жадане видання до будь-якої, навіть самої віддаленої адреси не зважаючи на витрати ще довго буде не під силу будь-якій комерційній структурі, окрім «Укрпошти».

 

Але і завдяки друкованим виданням тисячі листонош і понад мільйон подолян мають змогу щодня підтримувати традиції спілкування, з`єднані інформаційно-життєвим містком, яким є і залишається «Укрпошта». А передплатники мають змогу отримувати корисну і цікаву інформацію.

 

Працівники «Укрпошти» та представники ЗМІ дійшли висновку, що сьогодні, як ніколи потрібно тісно і ефективно співпрацювати. А також доносити результати співпраці до людей, що буде сприяти популяризації роботи пошти та самих періодичних друкованих видань.

 

ІНФОРМАЦІЙНО-ЖИТТЄВИЙ МІСТОК

 

У ході діалогу присутніми була підтримана та прийнята така новітня пропозиція Олега Вікторовича, щодо надання читачам можливості безкоштовно через мережу «Укрпошти» розміщувати на сторінках місцевих та обласних друкованих видань публікацій на актуальні та цікаві для читачів теми, розповідати про досягнення близьких та знайомих.

 

«В житті кожного є найдорожчі люди, родичі, друзі, колеги. Ми щиро радіємо їхнім успіхам і підтримуємо в скруті. Всі ми розуміємо важливість таких почуттів і тому давайте спільно надамо можливість людям поділитися своїми почуттями; привітати з будь-яким святом, подією; розповісти про досягнення та добрі вчинки; просто підтримати найдорожчих людей на сторінках наших місцевих та обласних видань. Крім того, ми готові надати людям можливість, коли б звернувшись до листоноші чи поштового відділення читач міг запропонувати журналістській спільноті будь-які теми, задати питання, на які хотів би отримати відповіді. Ми будемо оперативно передавати ці запити до редакцій, а ті в свою чергу висвітлюватимуть їх на сторінках газет» – сказав Барчишен.

 

Підсумком зустрічі стало підписання всіма присутніми Меморандуму між Хмельницькою дирекцією УДППЗ «Укрпошта» та представниками редакцій обласних, міських, міськрайонних і районних друкованих ЗМІ Хмельницької області. Серед дев`яти найбільш важливих спільних заходів, які підписанти мають втілити в життя, зокрема є і проведення всіма виданнями цільової рекламної кампанії з послуг передплати і передплатних акцій – таких як «День передплатника», «Передплати пресу для захисника України» та ін., забезпечення «Укрпоштою» рівних умов та можливостей для проведення передплати для всіх редакцій, та спільне звернення до органів місцевого самоврядування щодо сприяння встановленню 6 500 та ремонту і заміні майже 30 000 абонентських шаф та абонентських скриньок. Адже надійна скринька – це запорука зручного і приємного отримання передплатником улюбленого видання.