Укрпошта оптимізує структуру та зменшує кількість адміністративного персоналу

Продовжуючи реформування підприємства, Укрпошта зменшує кількість адміністративного персоналу, спрямовуючи ресурси на розвиток компанії, автоматизацію відділень, покращення якості надання послуг.
 
Прикладом є нещодавно завершений процес об’єднання Київської міської та Київської обласної дирекцій.
 
В результаті центри поштового зв’язку Київської обласної дирекції оптимізовано та передано в підпорядкування Київської міської дирекції, штатна чисельність адміністративно-господарського персоналу скоротилась на 400 осіб, вивільнилось понад 800 кв. м площ.
 
Такий крок дав можливість позбавитись дублювання функцій, скоротити роздутий адміністративний штат, модифікувати застарілі технічні процеси в ВПЗ області.
 
Площі, що звільнилися в результаті процесу оптимізації, компанія має намір здавати в оренду через систему електронних закупівель Прозорро, вже йдуть перші торги за приміщення у приміських Ірпені та Вишневому.
 
«Нашою метою є створення більш контрольованих бізнес-процесів. Оптимізація не передбачає скорочення відділень зв’язку, ми зберігаємо їхню мережу та виробничий персонал. Проте піднімаємо рівень обслуговування в обласних відділеннях до рівня столичних, уніфікуємо стандарти обслуговування, покращуємо якість доставки», – зазначив в.о. генерального директора Укрпошти Ігор Смілянський.
 
«Завдяки оптимізації, маємо додаткову можливість забезпечити відділення поштового зв’язку новими комп’ютерами та принтерами, це не тільки полегшить роботу персоналу, а й скоротить час обслуговування клієнтів. Лише в Київській області до кінця року буде автоматизовано ще 104 відділення зв’язку. Маємо й перші результати: за час реалізації проекту, який тривав понад рік, на 10% збільшилась укомплектованість персоналу, зросли обсяги продажів, покращились показники якості. Так спочатку проекту відсоток своєчасності доставки експрес-відправлень зріс на 23%», – зауважив керівник Київської міської дирекції Валентин Олещенко.