Укрпошта запустила оцінку якості роботи відділень по QR-коду: за перші 3 тижні роботи надійшло більше 600 відгуків клієнтів

Укрпошта продовжує розвивати сервіси для покращення роботи відділень. В серпні впроваджено систему оцінки якості роботи працівників та відділень через QR-код, розміщений у 784 об’єктах зв’язку, що розташовані в обласних центрах. За перші три тижні роботи проекту надійшло 600 оцінок клієнтів цих відділень.
«Ми віримо, що змінити щось на краще в Укрпошті можна, тільки якщо не мовчати. Тому всіляко розвиваємо канали зворотного зв’язку та максимально спрощуємо саму процедуру. Клієнти можуть подзвонити, написати листа, відправити повідомлення в соцмережах. А сьогодні ще й просто навести свій смартфон на QR-код, зображений у відділенні. І ми миттєво отримуємо відгук. Це дозволить нам не тільки працювати над помилками, а й радіти позитивним змінам, які постійно впроваджуємо, і які уже відчуває кінцевий споживач», – відзначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

Сервіс розроблено за підтримки Всеукраїнського сервісу правдивих відгуків та оцінки якості https://revizion.ua.
Укрпошта має найбільшу мережу відділень в Україні – понад 11 000 тисяч відділень. В компанії працює понад 73 тисяч працівників, з яких понад 53 тисячі – представники виробничих професій.
https://ukrposhta.ua/wp-content/uploads/2019/09/qr-код.png