Як у Чернігові поштовики клієнтів шукали

?????????????

?????????????

?????????????

?????????????

?????????????

?????????????

?????????????

Передплатити улюблені видання і поспілкуватись з представниками найбільших обласних газет мали нагоду жителі міста над Десною під час проведення Дня передплатника, організованого Чернігівською дирекцією державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта».

 

Цього дня листоноші працювали з потенційними клієнтами під відкритим небом – на майданчику перед магазином «Кругозор». І ледве встигали обслуговувати передплатників. Яким саме виданням надають перевагу, розповіла листоноша Головпоштамту Олена Цикора.

 

– «Деснянку» выписывают в основном, «7 дней» пользуется спросом. Также «Гарт». На каждую газету есть свой клиент. То есть, каждый приходит конкретно за своим изданием, которое облюбовал.

 

Довкола редакційних наметів було людно, адже газетярі підготували для своїх передплатників сюрпризи. Як, до прикладу, вже згадана газета «Деснянка». Раз по раз від столу відходили з подарунками люди. Заступник редактора видання Віталій Адруг розкрив секрет такої поведінки чернігівців.

 

– По місту вона найбільший тираж має. Тому саме чернігівці її найбільше люблять. Підходять, бо хочуть і газету передплатити, і в акції взяти участь – приз отримати.

 

Проте не лише «Деснянкою» чи «Гартом» цікавились жителі обласного центру. Наприклад, для пенсіонерки Алли Крищенко улюбленою газетою вже давно стала «Чернігівщина».

 

– Я її постійно купую на розкладках, – зізнається жінка, – тому й виписала, щоб не вишукувати. Люблю «Чернігівщину» – читаю від першої сторінки до останньої.

 

Саме завдяки ось таким відданим прихильникам і вдається нині підвищувати тираж газети, переконаний редактор «Чернігівщини» Ярослав Каранда. За його словами, нині наклад газети становить 16 тисяч примірників. І це – не межа.

 

– Сподіваємося, буде ще більше. Люди підходять, цікавляться, звертаються до працівників пошти і передплачують газету.
Окрім передплати улюбленої газети, кожен бажаючий міг також безкоштовно отримати примірник будь-якого друкованого видання і взяти участь у безпрограшній лотереї.

 

– На сьогодні Дні передплатника вже пройшли практично у всіх районах і містах області, – зазначила заступник директора Чернігівської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Галина Панаско, – і результати їх досить обнадійливі. У кожному районі не менше 100 клієнтів протягом дня прийшли і передплатили улюблене видання. Я вважаю, це досить високий результат.

 

До завершення передплатної кампанії з майбутніми клієнтами ще зустрічатимуться поштовики Мени, Ріпок і Прилук. Керівництво дирекції сподівається, що передплатні тиражі, котрі в першому півріччі перевищили в області 540 тисяч примірників, вдасться не лише зберегти, а навіть збільшити.