«Укрпошта Експрес» – внутрішнє реєстроване відправлення з вкладенням документів та/або товарів (до 30 кг), що приймається, перевозиться і доставляється найшвидшим способом.

Відправлення «Укрпошта Експрес» пересилаються із рівня обласних центрів, м. Києва, районних центрів, міст обласного значення до всіх населених пунктів України.

Замовити послугу «Укрпошта Експрес» Ви можете за допомогою “Особистого кабінету“, за телефоном контакт-центру 080 030 05 45.

Відправлення «Укрпошта Експрес» приймаються з оголошеною цінністю та за бажанням відправника з описом вкладення, з післяплатою (до 50 тис. грн.), рекомендованим або SMS повідомленням про вручення.

З максимальними габаритами для відправлення «Укрпошта Експрес» та з прикладами їх вимірювання Ви можете ознайомитися тут.

Відправлення «Укрпошта Експрес» приймаються:
– у приміщенні відправника (за попередньо укладеним договором), у виділених відділеннях поштового зв’язку або дільницях кур’єрської доставки (за наявністю в населеному пункті відправлення) згідно з переліком.

Нормативні строки пересилання відправлень «Укрпошта Експрес» наведені в Таблиці.

Відправлення “Укрпошта Експрес” та “Укрпошта SmartBox” з флагманських відділень Укрпошти (найбільш популярні поштові відділення, згідно з переліком), що були прийняті до 18:00 у будні та до 14:00 у вихідні дні, будуть пересилатися за маршрутом того ж дня (в інших відділеннях цей граничний термін — до 14:00 у всі дні).

Про надходження відправлення до адресного відділення поштового зв`язку адресату надійде безкоштовне SMS повідомлення.

З порядком та умовами упакування Ви можете ознайомитися тут.

Відправлення «Укрпошта Експрес» доставляються:

До запитання («склад») – на адресу відділення поштового зв’язку або дільниці кур’єрської доставки;
На адресу одержувача («двері») – на фактичну адресу місцезнаходження.

Не приймаються відправлення «Укрпошта Експрес» на адреси виправно-трудових установ, військових частин та на абонементні скриньки.

З порядком та умовами надання послуги Ви можете ознайомитися тут

Виклик кур’єра здійснюється за телефоном контакт-центру 080 030 05 45, через он-лайн замовлення за допомогою «Особистого кабінету», за телефоном дільниці кур’єрської доставки на відділенні зв’язку.

Відправлення «Укрпошта Експрес», яке не було вручено під час доставки та стосовно якого відсутнє розпорядження відправника чи адресата, зберігається в приміщенні дільниці кур’єрської доставки протягом 14 календарних днів від дати його надходження до відділення поштового зв’язку або дільниці кур’єрської доставки.